V
vierailija
Vieras
Hei kuka poisti sen kuuman K keskustelun. Mikä klippi siis kyseessä ja kuka oli toinen osapuoli?
No se ON kuuma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei kuka poisti sen kuuman K keskustelun. Mikä klippi siis kyseessä ja kuka oli toinen osapuoli?
Mun maailmassa gayt ei Bn perään katso. Se KK myös täysin tavis naamaltaan ja kuikelo.No onhan Bojan taas vaihteeksi vähän kaunistunu ja kroppakin tikissä. En pidä ollenkaan mahdottomana
Mun maailmassa gayt ei Bn perään katso. Se KK myös täysin tavis naamaltaan ja kuikelo.
Keitä siellä on paikalla, kuka on se B vihaaja?Kävinkin katsomassa, kuka siellä paikalla, varmistui sunkin nimimerkki![]()
Kukas mies sulla tulee ja ottaa K:n? Keskushyökkääjä?
Mun maailmassa gayt ei Bn perään katso. Se KK myös täysin tavis naamaltaan ja kuikelo.
Nää Tuuret vois pitää ininänsä poissa täältä, sellasia ne Bhen hurahtaneet gayt on.No onhan Bojan taas vaihteeksi vähän kaunistunu ja kroppakin tikissä. En pidä ollenkaan mahdottomana
Onko jossain jotain irrallisia varpaitakin? :OTää varpaiden esittelijä.
Mikä Discord?Discordissa linkki yhteen keskustelupalstaan missä voimme jatkaa keskustelua avoimesti. Täällä joku poistattaa kaiken.
Kuulun suomen BWU:n ja tulen kohta laittamaan tuollaisen suunsoittajan kuriin.Nää Tuuret vois pitää ininänsä poissa täältä, sellasia ne Bhen hurahtaneet gayt on.
Hän oli kaunis 10 vuotta sitten.Sofia nyt kauniimpi versio kylläkin (mutta häntä matkii selkeästi)
Tosi geneeristä ja persoonatonta. Tulee väkisinkin mieleen, onko arkiminä samankaltainen.E:stä ja sen postauksista tulee lähinnä Sofia Belörf mieleen.
Nää Tuuret vois pitää ininänsä poissa täältä, sellasia ne Bhen hurahtaneet gayt on.
Kirjoitit ne kaunis slovenialainen runot? Ne tuntuivat ihan ytimessä asti.Olen kyllä nainen.
Joo, varmaan sillä tähtäimessä samanlainen luksuselämä.E:stä ja sen postauksista tulee lähinnä Sofia Belörf mieleen.
Milloin veikkaatte et K ja E julkistaa…
Kirjoitit ne kaunis slovenialainen runot? Ne tuntuivat ihan ytimessä asti.
Sulla on sana halussa. Onko asfalttijyrä kommentti myös sun?
Sä ja se runomies ootte piristäneet tätä kuolevaa ketjua. KK ehkä myös teidän kahden käsialaa?Juuh![]()
Ai et Bn joku mies huolisi?Ne oli jonkun vierailevan runomiehen selvästikin, ei mun.
Ei julkista.Milloin veikkaatte et K ja E julkistaa…