V
vierailija
Vieras
Kunnon gay ei oo minkään hiiren perään. Jos ois runot kertoneet kauniista Vantaalaisesta niin ne ois olleet uskottavampia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lähetä yksäri, niin tulen nusaseen sua strapillaKävinkin katsomassa, kuka siellä paikalla, varmistui sunkin nimimerkki![]()
Kunnon gay ei oo minkään hiiren perään. Jos ois runot kertoneet kauniista Vantaalaisesta niin ne ois olleet uskottavampia.
Hei kuka poisti sen kuuman K keskustelun. Mikä klippi siis kyseessä ja kuka oli toinen osapuoli?
Mun maailmassa gayt ei Bn perään katso. Se KK myös täysin tavis naamaltaan ja kuikelo.No onhan Bojan taas vaihteeksi vähän kaunistunu ja kroppakin tikissä. En pidä ollenkaan mahdottomana
Mun maailmassa gayt ei Bn perään katso. Se KK myös täysin tavis naamaltaan ja kuikelo.
Keitä siellä on paikalla, kuka on se B vihaaja?Kävinkin katsomassa, kuka siellä paikalla, varmistui sunkin nimimerkki![]()
Kukas mies sulla tulee ja ottaa K:n? Keskushyökkääjä?
Mun maailmassa gayt ei Bn perään katso. Se KK myös täysin tavis naamaltaan ja kuikelo.
Sä ootkin selvästi se kovis-lesbo. Ihme et Kännes kelpaa sulle.Mun maailmassa gayt ei Bn perään katso. Se KK myös täysin tavis naamaltaan ja kuikelo.
Sä ootkin selvästi se kovis-lesbo. Ihme et Kännes kelpaa sulle.
No en mä maalivahdin pallinaamastakaan pidä jos häntä tyrkytät.Kukas mies sulla tulee ja ottaa K:n? Keskushyökkääjä?
Hyppää järveenKännes shippaajat on pimeimpiä
Miesten maailmaNaiset on vaan panopuita. Turhakkeita.
Nää Tuuret vois pitää ininänsä poissa täältä, sellasia ne Bhen hurahtaneet gayt on.No onhan Bojan taas vaihteeksi vähän kaunistunu ja kroppakin tikissä. En pidä ollenkaan mahdottomana
Onko jossain jotain irrallisia varpaitakin? :OTää varpaiden esittelijä.
Sinä et saa edes strapia toimimaan, taukki.Lähetä yksäri, niin tulen nusaseen sua strapilla
Hyppää järveenOnko jossain jotain irrallisia varpaitakin? :O
Hyppää järveenSinä et saa edes strapia toimimaan, taukki.
Kulli seisoo omasta takaa, haluatko kahteen rööriin samaan aikaan?Sinä et saa edes strapia toimimaan, taukki.
Mikä Discord?Discordissa linkki yhteen keskustelupalstaan missä voimme jatkaa keskustelua avoimesti. Täällä joku poistattaa kaiken.
Oletpa sä pahalla päällä. Lopettiko kuumaa vai mistä päin tuulee?No en mä maalivahdin pallinaamastakaan pidä jos häntä tyrkytät.
Sulla ei seiso ees järki, koska et omaa sellaista.Kulli seisoo omasta takaa, haluatko kahteen rööriin samaan aikaan?