V
vierailija
Vieras
No ei ole kyllä yhtään skorpionin oloinen, vois olla vaikka herkkä rapu tai kalat.
Hah! Oikea saalistuskatse kameran takana. Huh![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei ole kyllä yhtään skorpionin oloinen, vois olla vaikka herkkä rapu tai kalat.
Hah! Oikea saalistuskatse kameran takana. Huh![]()
Hohhoijaa, näitä juttuja kirjoiteltiin jo 3v sitten.Kohta se K on täysin rakastunut eikä kiertäminen jaksa enää napata tippaakaan. Taitaa jäädä tän vuoden kiertue viimeiseksi ja sitten aletaan perustaa perhettä. Näin se menee.
Kiitos kun vastasit ystävällisesti, vaikutat vilpittömältä ja kivalta ihmiseltä, mikä on tällä palstalla harvinainen vaikutelma. (Joku toinen discordilainenkin on näköjään halunnut vain vttuilla takaisin).Tämä on harmi, ei vaan olla keksitty miten täältä voisi kutsua uusia keskustelijoita mukaan ilman että myös vuotajat, antifanit ja muut trollit seuraavat perässä.![]()
Hohhoijaa, näitä juttuja kirjoiteltiin jo 3v sitten.
Siitäs saatte vegaanipierujen haukkujat.Paljon eläinproteiineja sisältävä ruokavalio aiheuttaa pahanhajuisia pieruja. Eläinproteiinit sisältävät rikkipitoista aminohappoa, kysteiiniä. Koska rikin haju muistuttaa mädäntyneiden kanamunien ja soiden hajua, haisevat myös pierut samalle. Kasviproteiiniruoissa, kuten tofussa, pavuissa tai pähkinöissä, näitä rikkipitoisia proteiineja on selkeästi vähemmän.
En ymmärrä Dz:n ja Jakin mahdollista romanssia – vaikka pidänkin todennäköisempänä teoriana sitä, että hän lämmittää uudelleen suhteensa lesbo-exäänsä – siinä mielessä, miksei Dz jättänyt B:tä aiemmin. Sen sijaan hän antoi B:n uskoa kolmen kuukauden ajan, että he olivat yhä yhdessä (tähän viittaa mielestäni se, että hän lähti Karneval-juhliin B:n koko perheen kanssa). Lisäksi uskon, että hän jätti B:n, koska hän epätoivoisesti etsii jotakuta (Jakin piiristä) rahoittamaan esikoisalbuminsa.Täähän se on. Ihmisiltä menee 90% kaikesta ohi, kun he keskittyvät vain yhteen asiaan tai huomioivat vain tietyt asiat. En ole kiinnostunut yhtään Käärijästä, mut nyt kun katson vanhoja klippejä Dzejlasta ja Jakovista niin heidän rakkaus on ihan nähtävissä. En ole halunnut huomata sitä ennen tai sitten en ole katsonut niin tarkkaa.
Pikemminkin haistan, lihansyöjien pierut haisee pahemmalle.Eikä ole, näet mitä haluat.
No näytä sit se todiste.Mua ärsytti kun joku alkoi väittämään ettei B ja KK ole viettänyt aikaa myös kahdestaan jutellen. Miksi pitää väittää sellaista, koska siitä on usealla todiste.
Eikä haise.Pikemminkin haistan, lihansyöjien pierut haisee pahemmalle.
B oli ma illalla Kn luona, ti-ke studiolla ja Bryggerissä, to kauppatorilla ja pe Porvoossa.Minä uskon, että B saunoi Suomessa mökillä. Siinä oli väliä, ettei tiedetty missä on.
Eilen taisi olla leffatreffit.Nyt on kyseessä eri ihminen, jonka kanssa pussataan ja halaillaan julkisesti jo alkuvaiheessa.
No näytä sit se todiste.
Tossahan se kerrotaan ylempänä. Opettele lukemaan.Haisee.
Kyllähän he viettivät Dz:n synttäreitäkin yhdessä eli kyllä Dz:n täytyi itse uskoa, että tässä on se hänen elämänsä mies. Piti Jakovia varmaan vaan sellaisena kevyenä ihastuksena. Ja sitten kun tajusi asian, niin ei voinut oikein perääntyä ennen Karnevaleja, kun koko lähipiiri oli sinne tulossa ja kyse oli B:n tärkeimmästä tapahtumasta. Ei ehkä halunnut olla niin v-mäinen mutta olikin sitten lopulta tuplasti v-mäinen, kun ajatteli lähinnä vain itseään ja sitä, mikä hänelle sopii parhaiten. Jakov päätti sitten myös ajatella vain itseään ja julkaisi videon. Siinä on kyllä kaksi samanlaista julkisuuden kipeää ja itsekeskeistä ihmistä, että hyvin ansaitsevat toisensa.En ymmärrä Dz:n ja Jakin mahdollista romanssia – vaikka pidänkin todennäköisempänä teoriana sitä, että hän lämmittää uudelleen suhteensa lesbo-exäänsä – siinä mielessä, miksei Dz jättänyt B:tä aiemmin. Sen sijaan hän antoi B:n uskoa kolmen kuukauden ajan, että he olivat yhä yhdessä (tähän viittaa mielestäni se, että hän lähti Karneval-juhliin B:n koko perheen kanssa). Lisäksi uskon, että hän jätti B:n, koska hän epätoivoisesti etsii jotakuta (Jakin piiristä) rahoittamaan esikoisalbuminsa.
Eipä ole mitään oikeita todisteita siitä.Nyt on kyseessä eri ihminen, jonka kanssa pussataan ja halaillaan julkisesti jo alkuvaiheessa.
Mä nään, et KK on ollu hieman ihastunut K:hon, vähintään sakeimmalla bromance asteikolla. Tää influkäänne saattoi tulla vähän puskista. Siksi myös kommentoimattomuus ja tykkäämättömyys KK:n "lupasit et oot ainiaan mun doge" kommenttiim.
Homopalstoillahan se viihtyy.On se homo, oli nakurannalla just espanjassa!
Ei minulla ainakaan, ja syön monipuolisesti kaikkea.Pikemminkin haistan, lihansyöjien pierut haisee pahemmalle.