K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etkö sä ymmärrä, ettei yksityisiä videoita jaeta tänne. Jankkaat tästä vaan, jotta saisit jatkaa särötöntä BK saagaasi. Voit jatkaa sitä tästä huolimatta, tulevaisuushan on aina tyhjä kirja.
Ei tänne mitään videoita tarvitse jaella. Jotta olisit alkuunkaan uskottava, kertoisit, mistä videoista ja tilanteesta on kyse eikä niin, että eräässä videossa oli sopiva valaistus jne. Kuulostaa täysin keksityltä.
T. Ulkopuolinen, joka ei usko näihin minulla-on-salainen-video-joka-todistaa-vaikka-mitä

Ei tänne mitään videoita tarvitse jaella. Jotta olisit alkuunkaan uskottava, kertoisit, mistä videoista ja tilanteesta on kyse eikä niin, että eräässä videossa oli sopiva valaistus jne. Kuulostaa täysin keksityltä.
T. Ulkopuolinen, joka ei usko näihin minulla-on-salainen-video-joka-todistaa-vaikka-mitä

Ai SIITÄ videosta olet kiinnostunut. Ymmärrettävää 🤭

En ymmärrä Dz:n ja Jakin mahdollista romanssia – vaikka pidänkin todennäköisempänä teoriana sitä, että hän lämmittää uudelleen suhteensa lesbo-exäänsä – siinä mielessä, miksei Dz jättänyt B:tä aiemmin. Sen sijaan hän antoi B:n uskoa kolmen kuukauden ajan, että he olivat yhä yhdessä (tähän viittaa mielestäni se, että hän lähti Karneval-juhliin B:n koko perheen kanssa). Lisäksi uskon, että hän jätti B:n, koska hän epätoivoisesti etsii jotakuta (Jakin piiristä) rahoittamaan esikoisalbuminsa.
En usko näihin lesbosuhdesatuihin ollenkaan. Ovat täsmälleen samantasoisia kuin nämä KK-jutut. Kyllä, ovat reissanneet samassa kaveriporukassa ja ovat ystäviä. Uskomatonta soopaa revitään vain siitä, että ollaan samassa tilassa ja kavereita. B/K shipissä sentään ovat itse sen alkuperäisiä luojia ja toivat sitä aluksi (ja osin edelleekin) innolla esiin. Nämä keksityt suhteet ovat vain ärsyttäviä.

En usko näihin lesbosuhdesatuihin ollenkaan. Ovat täsmälleen samantasoisia kuin nämä KK-jutut. Kyllä, ovat reissanneet samassa kaveriporukassa ja ovat ystäviä. Uskomatonta soopaa revitään vain siitä, että ollaan samassa tilassa ja kavereita. B/K shipissä sentään ovat itse sen alkuperäisiä luojia ja toivat sitä aluksi (ja osin edelleekin) innolla esiin. Nämä keksityt suhteet ovat vain ärsyttäviä.
Minä oikeastaan uskon, voi hyvin olla bi/pan, mutta nykyinen kumppani varmastikin tämä Jakov, näyttävät rakastuneilta.

Ei niistä kaikki salaisia sen enempää ole. Ei ketään vaan kiinnosta tuoda tänne mitään videoita tai linkkejä. Heruttelu discordissa riittää.

Kyllähän he viettivät Dz:n synttäreitäkin yhdessä eli kyllä Dz:n täytyi itse uskoa, että tässä on se hänen elämänsä mies. Piti Jakovia varmaan vaan sellaisena kevyenä ihastuksena. Ja sitten kun tajusi asian, niin ei voinut oikein perääntyä ennen Karnevaleja, kun koko lähipiiri oli sinne tulossa ja kyse oli B:n tärkeimmästä tapahtumasta. Ei ehkä halunnut olla niin v-mäinen mutta olikin sitten lopulta tuplasti v-mäinen, kun ajatteli lähinnä vain itseään ja sitä, mikä hänelle sopii parhaiten. Jakov päätti sitten myös ajatella vain itseään ja julkaisi videon. Siinä on kyllä kaksi samanlaista julkisuuden kipeää ja itsekeskeistä ihmistä, että hyvin ansaitsevat toisensa.
(y)

Jakov on parhaillaan lomalla Madridissa, ja vaikka en olekaan seurannut Dz:n kuulumisia kesäkuun 30. päivän jälkeen, uskon hänen olevan nykyään Belgradissa. Jos joku tietää asiasta jotain, kertokaa ihmeessä :LOL:

Eipä toi pidä paikkaansa, jos syöt ns. oikein ja vatsa toimii normaalin säännöllisesti.
Paljon eläinproteiineja sisältävä ruokavalio aiheuttaa pahanhajuisia pieruja. Eläinproteiinit sisältävät rikkipitoista aminohappoa, kysteiiniä. Koska rikin haju muistuttaa mädäntyneiden kanamunien ja soiden hajua, haisevat myös pierut samalle. Kasviproteiiniruoissa, kuten tofussa, pavuissa tai pähkinöissä, näitä rikkipitoisia proteiineja on selkeästi vähemmän.

Yhteistyössä