Olin alkuperäisessä paatissa mukana. Olen sillä tavalla poikkeus, että en varsinaisesti koe olevani Käärijän tai Joker Outin fani perinteisessä mielessä. Tykkään kuunnella kummankin musiikkia, mutta en ole kokenut tarvetta mennä kummankaan keikoille. Olen vain tykästynyt viisujen jälkiseurauksena jäädä seuraamaan K:n ja B:n välistä ystävyyttä ja tapaamisia.
Pitkään olin tätä ketjua vastaan. Olin, etten varmasti mene tänne. Päädyin kuitenkin Sadie-juttujen siivittämänä lukemaan tänne. Mulla on muistikuva, että silloin ketju oli aidosti mielekästä luettavaa. Viestit olivat pitkähköjä ja juoruista huolimatta pysyttiin asiassa. Tämä tuntui paremmalta kuin silloinen paatti Vauvalla.
En tiedä, mitä ketjussa on etenkin viimeisen vuoden aikana tapahtunut. Koko ajan trollataan puolin ja toisin. Mitään normaalia keskustelua täältä on hyvin vaikea löytyy. Haukutaan milloin kenenkin ulkonäköä tai luonnetta, hyökätään kimppuun ja syytellään viattomia sivukommentoijia.
Tiedän mistä Aito-jutut on lähtenyt, mutta rehellisyyden nimissä en enää tunnista ollenkaan näitä Aito ja kummallisia Kekä juttuja. Olen pudonnut totaalisesti kelkasta. Tuntuu lähinnä nekin ulkopuolisten trollailuilta, joita kukaan muu ei ymmärrä kuin pari tyyppiä. Tai mahdollisesti jopa vastailee itse itselleen näitä epämääräisiä kommentteja.