V
vierailija
Vieras
Ja kenestähän taas kerran kyseKV on kaunis!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja kenestähän taas kerran kyseKV on kaunis!
Käyn nykyään lähinnä urkkimassa, olin keväällä 23 UMK-palstoilla, mutta sen jälkeen ne meni pilalle ja pidin pitkän tauon. Parissa discordissa keskustelen, jotka perustettiin silloin. Tämä palsta lähinnä viihdettä nykyään erittäin sekavina juttuineenOnko täällä ketään joka palstaili 2023 kesällä?
Tää palsta näyttää aika paljon ilkeemmältä ja trollimmalta, johtuuko se siitä että porukka vaihtu vai onko se niin että sama jengi mutta kaikkia vtuttaa nykyään enemmän?
Tätä ketjua ei ollut kesällä 23Onko täällä ketään joka palstaili 2023 kesällä?
Tää palsta näyttää aika paljon ilkeemmältä ja trollimmalta, johtuuko se siitä että porukka vaihtu vai onko se niin että sama jengi mutta kaikkia vtuttaa nykyään enemmän?
Tänne tuli vain trollit ja Aito. Ite käyn välillä kääntymässä ja harvoin kommentoin mitään. Kesä -23 oli jotain, joka ei unohdu ikinä. Eikä se oo unohtunut K&B:aan.
Kiukkuisia he ovat alustalla kuin alustalla mut täällä on ehdottomasti kiukkuisimmat. Oon yrittänyt monesti päästä treffeille jonkun oikein kiukkuisen kanssa mut ei oo vielkää käyny flaksi.Onko täällä ketään joka palstaili 2023 kesällä?
Mieti miten ne paneeKiukkuisia he ovat alustalla kuin alustalla mut täällä on ehdottomasti kiukkuisimmat. Oon yrittänyt monesti päästä treffeille jonkun oikein kiukkuisen kanssa mut ei oo vielkää käyny flaksi.
Onko niissä discordeissa hyvä meno? Musta olis siis edelleen ihan hauska jauhaa tästä joskus ilman väliripulipostailua jota täällä vissiin piisaa.
Mut tämä ketju oli niille jotka ei jaksaneet shippimummojen lässytystä. Sitten pari rasittavinta lässyttäjää siirtyi tänne ja heitä on liian helppo trollata.Joo tätä ketjua ei ollut, mutta muita ketjuja oli. Eli palstailua oli.
On!Onko niissä discordeissa hyvä meno? Musta olis siis edelleen ihan hauska jauhaa tästä joskus ilman väliripulipostailua jota täällä vissiin piisaa.
On. Tykkäsin siitä meiningistä että jokainen jokainen ihaili sitä kenestä nyt sitten tykkäsikään. Jatkan itse sillä linjalla edelleen.Onko täällä ketään joka palstaili 2023 kesällä?
En oo noissa isoimmissa enää, vaan niissä pienemmissä. Hyvä meininki on, ulkkareita ja suomalaisia. Ei siis kenellekään shippaajille nämä.Onko niissä discordeissa hyvä meno? Musta olis siis edelleen ihan hauska jauhaa tästä joskus ilman väliripulipostailua jota täällä vissiin piisaa.
Sama, isommat ei musta koskaan toimineet. Pienemmissä on hauskaa ja olen pienessä shippauspaikassa myös.En oo noissa isoimmissa enää, vaan niissä pienemmissä. Hyvä meininki on, ulkkareita ja suomalaisia. Ei siis kenellekään shippaajille nämä.
Pitäiskö sun vaikka googlataKysyn nyt,mikä on discord ja miten sinne liitytään?
Jos mulle puhut, joka äsken vastasi niin ei ole enää haluttu ottaa uusia jäseniä. Kä-discord.Kysyn nyt,mikä on discord ja miten sinne liitytään?
Olin alkuperäisessä paatissa mukana. Olen sillä tavalla poikkeus, että en varsinaisesti koe olevani Käärijän tai Joker Outin fani perinteisessä mielessä. Tykkään kuunnella kummankin musiikkia, mutta en ole kokenut tarvetta mennä kummankaan keikoille. Olen vain tykästynyt viisujen jälkiseurauksena jäädä seuraamaan K:n ja B:n välistä ystävyyttä ja tapaamisia.Onko täällä ketään joka palstaili 2023 kesällä?