V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai sitten lähti itse.Oli yöllä poistettu eli jotain ilmeisesti.
Mä en ymmärrä ollenkaan semmoista, että jollain on negatiivinen suhtautuminen johonkin asiaan niin —> heitetään se ulos ja muutenkin valitetaan hänen mielipiteistään.
Että mitä? Miksi? Kyllä on heikko mielenterveys jos muiden kommentit häiritsee omaa fanitusta.
Tämäpä juuri, joku siinä hemmetin kovassa biisissä mättää, kun ei oo saatu julkaisukuntoon. Böörijä-jodelissa on video. Siinä K selvästi lukee kyltistä " Bojere, Tuu mun luo. Itse asias on tehty Bojanin kans Tuu mun luo ja on hemmetin kova." Mitään muuta ei puhu ja vähän kypsältä ehkä kuulostaa. Toivottavasti siitä oikeasti tulee ihan kunnon biisi tolla työmäärällä, mikä siihen on käytetty.Niin siis luki fanin lapusta. Ja oli "hemmetin kova" jo silloin Ljubljanassa keväällä. Mutta eipä kuitenkaan julkaistu.
Hmmm…Oli yöllä poistettu eli jotain ilmeisesti.
Kyse taisi olla ihan irl -käyttäytymisestä.Mä en ymmärrä ollenkaan semmoista, että jollain on negatiivinen suhtautuminen johonkin asiaan niin —> heitetään se ulos ja muutenkin valitetaan hänen mielipiteistään.
Että mitä? Miksi? Kyllä on heikko mielenterveys jos muiden kommentit häiritsee omaa fanitusta.
Mitä tapahtui?Kyse taisi olla ihan irl -käyttäytymisestä.
Pelkkää arvailua.Kyse taisi olla ihan irl -käyttäytymisestä.
Varmaan ihan normi työmäärä tai jopa alakanttiin.Tämäpä juuri, joku siinä hemmetin kovassa biisissä mättää, kun ei oo saatu julkaisukuntoon. Böörijä-jodelissa on video. Siinä K selvästi lukee kyltistä " Bojere, Tuu mun luo. Itse asias on tehty Bojanin kans Tuu mun luo ja on hemmetin kova." Mitään muuta ei puhu ja vähän kypsältä ehkä kuulostaa. Toivottavasti siitä oikeasti tulee ihan kunnon biisi tolla työmäärällä, mikä siihen on käytetty.
xx = Bojan
Täällä muutama raportoi, että olisi buuannut ja huudellut "paska biisi" Joksujen lämppärille Tavastialla. Oli kuulemma selittänyt oikeudekseen osllistua performanssiin tai jotain sinnepäin. Oli niin outoa settiä, että toi jäi mieleen. Muuten en tiedä koko tyyppiä, eikä kiinnosta edes.Mitä tapahtui?
Ja sinäkös sen tiedät? Aika pitkään se on ollut työn alla. Keväästä 2025 lähtien eli kyllä sitä varmaan välillä on aina pyöritelty.Varmaan ihan normi työmäärä tai jopa alakanttiin.
Tämä oli vasta sen poistamisen jälkeen.Täällä muutama raportoi, että olisi buuannut ja huudellut "paska biisi" Joksujen lämppärille Tavastialla. Oli kuulemma selittänyt oikeudekseen osllistua performanssiin tai jotain sinnepäin. Oli niin outoa settiä, että toi jäi mieleen. Muuten en tiedä koko tyyppiä, eikä kiinnosta edes.
Lähtenyt luultavimmin itse.Tämä oli vasta sen poistamisen jälkeen.
Eli jotain tapahtui aiemmin jo?Tämä oli vasta sen poistamisen jälkeen.
Tämäpä juuri, joku siinä hemmetin kovassa biisissä mättää, kun ei oo saatu julkaisukuntoon. Böörijä-jodelissa on video. Siinä K selvästi lukee kyltistä " Bojere, Tuu mun luo. Itse asias on tehty Bojanin kans Tuu mun luo ja on hemmetin kova." Mitään muuta ei puhu ja vähän kypsältä ehkä kuulostaa. Toivottavasti siitä oikeasti tulee ihan kunnon biisi tolla työmäärällä, mikä siihen on käytetty.