V
vierailija
Vieras
Onko se sieltäkin ulostettu?Ei ole muffinsi enää siellä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko se sieltäkin ulostettu?Ei ole muffinsi enää siellä.
On, en kai mä muuten sanoisi ettei ole enääEli missä siellä ja miksei? Onko joskus ollut vai just siinä?
Mummo hyvä, kirjoitat kompostiin juuri nyt.En ole kompostissa mutta vihdoin selvisi se miksi sen jälkeen kun A lensi pihalle sieltä alkoi sen paikan ja kirjoittajien jäätävä haukkuminen täällä.Hyvin joku yhdisti asian, pisteet siitä.
Siis nytkö heitettiin?Muffinssi heitettiin pihalle discordissa ja tässä mietitään syitä siihen.
Kuinka monta JO discordia tarvitaan. Mitä niissä kaikissa puhutaan.Oli yhdessä pienehkössä joksudiscordissa mutta ei ole enää.
Haukkuminen alkoi jo ennen sitä ja siksi sieltä heitettiin ulos.En ole kompostissa mutta vihdoin selvisi se miksi sen jälkeen kun A lensi pihalle sieltä alkoi sen paikan ja kirjoittajien jäätävä haukkuminen täällä.Hyvin joku yhdisti asian, pisteet siitä.
Kompostin discordista puhuu, pöntelö.Mummo hyvä, kirjoitat kompostiin juuri nyt.
JO:sta.Kuinka monta JO discordia tarvitaan. Mitä niissä kaikissa puhutaan.
Discordissa ja tyhmänkin pitäisi tajuta että siitä oli nytten kyse.Mummo hyvä, kirjoitat kompostiin juuri nyt.
Heitettiin K:n areenakeikan jälkeisenä yönä.Siis nytkö heitettiin?
Kyllä. Sitten oli muitakin eturivin mummoja paikalla.Onkohan mummelifani ja puolalainen taas menneet?
Päästivätkö lapset eturiviin?Kyllä. Sitten oli muitakin eturivin mummoja paikalla.
Miten siitä riittää niin paljon puhetta? Eikö yksikin riittäisi.JO:sta.
No mietipä sitä pienessä päässäsi.Miten siitä riittää niin paljon puhetta? Eikö yksikin riittäisi.
Oliko aito sielläkinDiscordissa ja tyhmänkin pitäisi tajuta että siitä oli nytten kyse.
Ai niin, olen jo unohtanut.Muistaako kukaan mistä Discordin kommentista Kekä loukkaantui verisesti ja marmatti siitä täällä vaikka kuinka kauan?Se oli joku ihan hauska viaton vitsi B:stä muistaakseni.
Varmaan suunnilleen samat tyypit jokaisesessa vähän eri comboissa tai sitten ovat tosi pieniä.Miten siitä riittää niin paljon puhetta? Eikö yksikin riittäisi.
Hänellä oli se musta lista käyttäjistäAi niin, olen jo unohtanut.
A kertoi täällä ihan itse olleensa siellä ja kuulemma oli harvinaisen tyhmää väkeä.Oliko aito sielläkin![]()
Siitähän on sit aikaa jo vaikka kuinka. Nytkö vasta tuli tietoon?Heitettiin K:n areenakeikan jälkeisenä yönä.
Harmi kun poistui sieltä, parasta viihdettä ne raivaritHänellä oli se musta lista käyttäjistä![]()
On se kumma kun joka paikassa on aika tyhmää väkeä. Pitäisiköhän jossain vaiheessa katsoa peiliin?A kertoi täällä ihan itse olleensa siellä ja kuulemma oli harvinaisen tyhmää väkeä.
Täällä on tapana pyöritellä samoja aiheita vuodesta toiseen.Siitähän on sit aikaa jo vaikka kuinka. Nytkö vasta tuli tietoon?
JO on niin mitätön et yksikin discord on liikaaNo mietipä sitä pienessä päässäsi.