V
vierailija
Vieras
Hyvät tyypit on aina tervetulleitaMäkin! Oon kyl nainen, mutta onks se nyt niin nöpönuukaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvät tyypit on aina tervetulleitaMäkin! Oon kyl nainen, mutta onks se nyt niin nöpönuukaa
Montakin sellaista K:lta jo tehny.Ei Warner mitään paskaa kustanna
Sanoo mamma, jota ei ole päässyt yhteenkäänUskot oikeasti näihin väitteisiin täällä jostakin homodiscordista ja Joost langan vilkutuksista. No ole sitten pässi.
Just laittoi EP:nEi Warner mitään paskaa kustanna
Tiedät siis kirjoittajan mistä?Sanoo mamma, jota ei ole päässyt yhteenkään![]()
Ja onkin oikein hyvä EP.Just laittoi EP:n![]()
Heko heko. Sinkkumies päässyt ees top 50 listalle.Ja onkin oikein hyvä EP.
Kaksi laskusuunnassa olevaa artistia tekee collabit joten mitä luulet. Ei niitä kukaan kuuntele.Heko heko. Sinkkumies päässyt ees top 50 listalle.
Mistäs tämä?Jahastaas käynyt täällä
![]()
On muuten nytkin kirjoittamassaJahastaas käynyt täällä
![]()
Taas valitti discordissaJahastaas käynyt täällä
![]()
Ai käy haukkumassa itseään? Älä ole toope.On muuten nytkin kirjoittamassa![]()
Ai minne?Hyvät tyypit on aina tervetulleita![]()
Milloin Spotifyn kuunnelluimmat on todiste biisien paremmuudesta? Olihan se Samuelin Supermariokin ykkösenä. Se taitaa ollakin tosi upea biisi.Heko heko. Sinkkumies päässyt ees top 50 listalle.
Itse puhuu paskaa muista vielä.Taas valitti discordissa![]()
Katsos vaan, eli sinä.Ai käy haukkumassa itseään? Älä ole toope.
No kyllä osa Sannin omista on pärjännyt niin että.Kaksi laskusuunnassa olevaa artistia tekee collabit joten mitä luulet. Ei niitä kukaan kuuntele.
Jaa-a. Ihan hyvin niitä on kuunneltu. Pitäiskö aina olla ykkösenä, et sun mielestä olis pinnalla oleva artisti? Milloinka Joksut on viimeksi tehnyt mitään, joka olis päässyt ykköseksi.Kaksi laskusuunnassa olevaa artistia tekee collabit joten mitä luulet. Ei niitä kukaan kuuntele.
Jos näin on, niin Käärijä on Bojanista enemmän obsessoitunut kuin luulinkaan. Siinä tapauksessa mäkin alan uskoo siihen, että niiden välillä on muutakin kuin pelkkää ystävyyttä.Miksi se sinne tulisi? Eiköhän ole omakustanne.
Mitäs mitäs, mitä on jauhanut?Jahastaas käynyt täällä
![]()
Niin on Kärtsänkin. Ihan turha siinä kertoilla satuja. Olihan Booty Call nytkin kutosena. Se on hyvä sijoitus biisille, joka ei ole mainstreamia. Hei me pärjätään myös top 20. En usko, että näillä on yritetty edes tavoitella listamenestystä. On vaan haluttu tehdä.No kyllä osa Sannin omista on pärjännyt niin että.
Yök mikä tyyppi, oli vauvalla jo tosi rasittava.Itse puhuu paskaa muista vielä.