V
vierailija
Vieras
99% joksufanitusta siellä oli ainakin silloin kun itse olin siellä.Minulla meni maku kun selvisi miten moni heistäkin on shippareita tai K faneja. No enpä ole siellä enää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
99% joksufanitusta siellä oli ainakin silloin kun itse olin siellä.Minulla meni maku kun selvisi miten moni heistäkin on shippareita tai K faneja. No enpä ole siellä enää.
Joo ei ku moikkaaja varmaan osti lennon jonnekin päästäkseen suljetulle alueelle sanomaan moin.Hyvä kun moikkasitte. Kyllä julkkiskin tunnistaa kun on kyseessä sellainen vilpitön "moi" lähmäisen stalkkauksen sijaan.
Juurihan täällä ihasteltiin BoJania viime viikolla![]()
Varmasti ei ole, kun täällä näinkin hyvin viihtyvät.Olen täällä haistellut että K faneilla on useita discordeja, jos eivät ole trollausta.
Niin siis kaikille, jotka nyt vielä kuvittelee, niin nämä ei ole mun kirjoituksia tietenkään koskaan vaan kiusaajani. Mulla ei ole mitään syytä olla ilkeä mukavasti ja edes jotakuinkin älykkäästi kirjoitteleville edes anonyymisti.Aamupaskalla
Aito
Sieltä lähti/heitettiin ulos 90% porukasta, äänessä oli vaan Immu ja pari kaveriaan.99% joksufanitusta siellä oli ainakin silloin kun itse olin siellä.
Mikä estää keskustelemasta useassa eri paikassa? Minäkin teen niin.Varmasti ei ole, kun täällä näinkin hyvin viihtyvät.
Älä ole tekopyhä. Myös shippareista osa on todella kiinnostunut Bojanin tai Jeren naiskuvioista. Ei shippaus sitä estä. Vain muutama on kovaäänisesti vastaan ja haluaa vain shipata.No kuka niitä Dz ja Sadie juttuja tänne toi, jos eivät he. Tuskin shipparit kyseessä. Onneksi täällä ei ole enää niitä Damon ja BoJan pakotuksia.
Yksi poistettiin vain.Sieltä lähti/heitettiin ulos 90% porukasta, äänessä oli vaan Immu ja pari kaveriaan.
Älä ole tekopyhä. Myös shippareista osa on todella kiinnostunut Bojanin tai Jeren naiskuvioista. Ei shippaus sitä estä. Vain muutama on kovaäänisesti vastaan ja haluaa vain shipata.
Näin minäkin muista ja oli muutamia K-faneja jotka lähtivät itse.Yksi poistettiin vain.
K faneja oli vauvalla kymmeniä jos ei jopa sata, jos heistä pari tai kourallinen täällä kirjoittaa, niin missä loput? Vai meinaatko että kaikki Bojan fanit tai shipparit ovat enää vain täällä?Varmasti ei ole, kun täällä näinkin hyvin viihtyvät.
Kaikki poistettiin, jotka ei kommentoineet.Yksi poistettiin vain.
Huvittaa toi yksi naiivi ihminen, joka luulee ettei näitä pieniä paikkoja olisi useampia. Jokaiselle jotakin.Ihan joka alustalla puidaan noita suhdekuvioita yksityisemmissä keskusteluissa. Julkisemmin sitten etiketti yleensä on, että ei puhuta yksityiselämästä.
Ihana! Hienoa, että tytär kuitenkin "suostui" tueksi!Ei, ihan vaan nopeasti moikkasin. Sanoin että tykätään heidän musiikistaan ja on käyty Suomessa Joker Outin keikoilla HKI & Turku. Hän kysyi ollaanko lähdössä Ljubljanaan ja sanoin että ei vaan Malagaan viereiseltä portilta ja muuta en muista. Tytär (16v) sanoi että Bojan katsoi häntä sellaisella ilmeellä että luuli että hän on ujo fani jonka äidin pitää puhua hänen puolestaan vaikka todellisuus on että äiti on se fani joka raahaa tytärtään ”väkisin” keikoille (eka Logomo ja Ruisrock).![]()
Mamman maailma on kompostiVarmasti ei ole, kun täällä näinkin hyvin viihtyvät.
Storyn kuva julkaistu muutama tunti Porvoon keikan jälkeen, joka alkoi 00:15. B ei ole mitenkään ehtinyt aamuyön lennolle. Olen sitä mieltä, että B on vielä Suomessa. Hämäystä ja yllättävää tuon meille tuntemattoman äijän kuvan julkaiseminen storyssa aika pian Porvoon keikan jälkeen. Miksi julkaistaan storyyn kuvia tyypeistä ilman nimeä. Espanjan (Portugalin?) kaveri oli slovenial. Domen kuuluisa jalkapalloilija. Ei ole tuo kaveri Domen mielestäni?? Jos on joku toinen jalkapalloilija MM-kisojan kunniaksi. Nimiä kuviin Bojan, kiitos!Tuskin on, muttei missään Espanjassakaan, jos kerta Ljubljanan lennolle on mennyt, en muista et Espanjan kaverilla ois myöskään ollut vaaleat hiukset.
Mitä väliä. Viimeinen kommentti on siellä kirjoitettu muistaakseni vuosi sitten.Kaikki poistettiin, jotka ei kommentoineet.
Joksut ovat taitavia soittajia ja hyvännäköisiä kaikki omalla tavallaan. Ei minusta kuitenkaan heidän suurta fania tullut, eivät he minua sillä tavalla vakuuttaneet. On hiipunut kiinnostus myös Käärijään mutta edelleen käyn täällä ja BK discordissa lukemassa. Pidän samoista bändeistä kuin Aitokin.
Mene Tumppuun tai Xään.Vieläkö Immu julkaisee niitä pervoilujaan?
Eli yksi henkilö.Kaikki poistettiin, jotka ei kommentoineet.
Kukaan ei ole nähnyt missään kentällä Bojania. Keksitty juttu. Haiskahtaa.No onhan. Jos keikka on tunnin, se loppui 01:30, moneltakohan ovat päässeet lähtemään? Jos Bojan on nähty kentällä jo klo 6, on tullut sinne varmastikin kello 5 maissa. Ei ole ehtinyt nukkua tuossa välissä.
Ja silti vaikuttaa lähteneen jonnekin lauantaina Sloveniassa.
Vain sairaat tekevät tollaista, kun eivät tiedä mitään enempää=pelkkää juoruamista.Ihan joka alustalla puidaan noita suhdekuvioita yksityisemmissä keskusteluissa. Julkisemmin sitten etiketti yleensä on, että ei puhuta yksityiselämästä.