V
vierailija
Vieras
Yöt oli heidän. Ja eka iltakin.
Uuuuh
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yöt oli heidän. Ja eka iltakin.
Sohvalla on kiva piereskellä, jos se naapureita haittaa niin pitäköön korvatulppia.Itse asiassa tää sattuu ikävästi. Nyt mulle tuli kiinteistöhuolllosta ilmoitus että mun olohuoneen seinä tarkistetaan ensi maanantaina. Naapuri ilmeisesti tehny ilmoituksen, että kaikki kuuluu. Talossa tehty putkiremonttia joka valmistunut ja naapuri varmaan sitä mieltä että mun töräykset kuuluu asiaankuulumattoman selvästi. Kirjoitin kiinteistöhuoltoon että siitä on kyllä kuulunut aina läpi selvästi.
Hieman ahdistavaa että joku kyttää mun ääniä tossa määrin. Lienee syytä vaihtaa maisemaa. Tykkisin asunnosta kyllä muuten.Sohvalla on kiva piereskellä, jos se naapureita haittaa niin pitäköön korvatulppia.
Itse asiassa tää sattuu ikävästi. Nyt mulle tuli kiinteistöhuolllosta ilmoitus että mun olohuoneen seinä tarkistetaan ensi maanantaina. Naapuri ilmeisesti tehny ilmoituksen, että kaikki kuuluu. Talossa tehty putkiremonttia joka valmistunut ja naapuri varmaan sitä mieltä että mun töräykset kuuluu asiaankuulumattoman selvästi. Kirjoitin kiinteistöhuoltoon että siitä on kyllä kuulunut aina läpi selvästi.
Olet se kuvan mies.No minä en ole mies, ja en uudestaan lähtenyt tietystikään, pahin aika heinä-elokuussa.
Onko Kekä kuvan mies?Olet se kuvan mies.
Minultakaan ei tunnu vatsavaivat helpottavan. Karkkeja en voi enää syödä, koska jälkeen asun vessassa. Normaalista parisuhteesta en uskalla haaveilla tämän vatsan takia.
Ilta-Sanomissa oli phubissa tehty tutkimus. Twinkit tuntuvat kiinnostavan eniten maailmanlaajuisesti mutta Grönlannissa isot meisselit.Ehkä naapurille viimeinen niitti oli kun katsoin yhtä samaa M+M blowjobvideota noin 4 kertaa peräkkäin äänillä.![]()
Olen nainen, miehet eivät ymmärrä vatsa ongelmista kärsivää naista.Eiköhän Käärijäkin uskalla
Ilta-Sanomissa oli phubissa tehty tutkimus. Twinkit tuntuvat kiinnostavan eniten maailmanlaajuisesti mutta Grönlannissa isot meisselit.
On ollut aiemmin Bojanin stooreissa.Mistä tiedät, kuka kuvassa oleva mies on ja että hän asuu Espanjassa?
Hän on tämän ketjun Kekä.Mistä tiedät, kuka kuvassa oleva mies on ja että hän asuu Espanjassa?
Olen nainen, miehet eivät ymmärrä vatsa ongelmista kärsivää naista.
Mun akka on kova piereskelemään. Siinähän piereskelee, tekee hyvää ruokaa.Olen nainen, miehet eivät ymmärrä vatsa ongelmista kärsivää naista.
Tiedän hyvinkin. Mutta parempi, ettei vuoda julkisuuteen
Minultakaan ei tunnu vatsavaivat helpottavan. Karkkeja en voi enää syödä, koska jälkeen asun vessassa. Normaalista parisuhteesta en uskalla haaveilla tämän vatsan takia.
Mihin on muuten hävinnyt se joku kirjoittelija joka useampaan kertaan laittoi tänne viestin jotenkin että ette näköjään vieläkään ole päässeet jyvälle. Tuli vaan mieleen tästä tiedän jotakin mitä te ette kommentista. Ketään ei kiinnostanut sekään.Tiedän hyvinkin. Mutta parempi, ettei vuoda julkisuuteen
Totta, ei oo näkynyt. Heikko luonne, ei jaksanut tässä kyydissä.Mihin on muuten hävinnyt se joku kirjoittelija joka useampaan kertaan laittoi tänne viestin jotenkin että ette näköjään vieläkään ole päässeet jyvälle. Tuli vaan mieleen tästä tiedän jotakin mitä te ette kommentista. Ketään ei kiinnostanut sekään.
Missä stooreissa?On ollut aiemmin Bojanin stooreissa.
Heko heko.Hän on tämän ketjun Kekä.
Mulla sama fiilisMulla tulee mieleen, että Bojanin kuva on otettu jollain jahdilla.