K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse asiassa tää sattuu ikävästi. Nyt mulle tuli kiinteistöhuolllosta ilmoitus että mun olohuoneen seinä tarkistetaan ensi maanantaina. Naapuri ilmeisesti tehny ilmoituksen, että kaikki kuuluu. Talossa tehty putkiremonttia joka valmistunut ja naapuri varmaan sitä mieltä että mun töräykset kuuluu asiaankuulumattoman selvästi. Kirjoitin kiinteistöhuoltoon että siitä on kyllä kuulunut aina läpi selvästi.
Sohvalla on kiva piereskellä, jos se naapureita haittaa niin pitäköön korvatulppia.

Itse asiassa tää sattuu ikävästi. Nyt mulle tuli kiinteistöhuolllosta ilmoitus että mun olohuoneen seinä tarkistetaan ensi maanantaina. Naapuri ilmeisesti tehny ilmoituksen, että kaikki kuuluu. Talossa tehty putkiremonttia joka valmistunut ja naapuri varmaan sitä mieltä että mun töräykset kuuluu asiaankuulumattoman selvästi. Kirjoitin kiinteistöhuoltoon että siitä on kyllä kuulunut aina läpi selvästi.
🤣

Minultakaan ei tunnu vatsavaivat helpottavan. Karkkeja en voi enää syödä, koska jälkeen asun vessassa. Normaalista parisuhteesta en uskalla haaveilla tämän vatsan takia.

Tätä kannattaisi ehkä vielä kokeilla. Itsellä rauhoitti todella kun aikanaan kokeilin. Pitääkin kaivaa taas kaapista ja katsoa onko jo vanhentunut

Yhteistyössä