V
vierailija
Vieras
Puhuttiin siitä kypärätanssista tolvana.Eikä saanut! Kun kiljahtelevia välihuutoja jo kesken biisin!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Puhuttiin siitä kypärätanssista tolvana.Eikä saanut! Kun kiljahtelevia välihuutoja jo kesken biisin!![]()
R:n päivityksessä (ketkä näkee) on tosiaan GF:nsä kanssa ollu love Islandilla. Hyvin paljon E:n näköinen. Olisikohan asia käsitelty.
Sä se sit jaksat puhua paskaa yksityishenkilöistä.R:n päivityksessä (ketkä näkee) on tosiaan GF:nsä kanssa ollu love Islandilla. Hyvin paljon E:n näköinen. Olisikohan asia käsitelty.
Eikä ole, nimenomaan ei mitään yksityiselämästään halua jakaa, mitä ihmettä sössötät.Niin ovat treenanneet yhdessä? Sitäpaitsi C on tehnyt kaksi päivää sitten postauksen jossa kertoo olevansa sinkku.
Proved my point , ääliö. Haluat sitten , että Bojanin suolaaminen jatkuu, vai?Koska Bojan on niin ihana. On vähän vaikea tajuta, miksi niitä muita luihupeppuisia tai epäkiinnostavia ihmisiä pitäisi pitää samassa asemassa.
Ja itse puhut tästä podcastaajasta samaa.Sä se sit jaksat puhua paskaa yksityishenkilöistä.
Kauhea tarve ilmeisesti keksiä kaikkea, ettei K:lla vain olisi naista.Sä se sit jaksat puhua paskaa yksityishenkilöistä.
Trollilla oikein vauhti päällä.Niin, eli tänääkö Oulu ja sunnuntaina Nordis?
Uuuu, että mä oon onnellinen molempien puolesta, mutta erityisesti nyt Jeren, kun hän saa oman rakkaan kultsipuppelinsa vihdoin viekkuun keikkabussiin!
Koska Ouluunhan ajetaan mooonta tuntia!
Viis jostain E:stä synttäreineen!![]()
Ouluun menee aivan varmasti. Ts. onko se tänään? Rankka kiertue-elämä hälventää sydänsurut kaikkein tehokkaimmin.
Saihan se Kärtsä sen Bojanin keikkabusiin punkkaansa vih doin kin!
Onko Bojan niin säälittävä reppana, ettei osaa itse pyykätä?Mä luulen, et jos tää oli suunniteltu reissu, niin kai sillä olis ollut vähän paremmin vaatteita mukanaan? En usko, että alunperin kuvitteli viipyvänsä näin kauan. Kärppä on joutunut peseen sen kalsareita jo muutamankin kerran.
Sä olet kuvottava.Toivottavasti ei, ei se osaa pestä. NM hoiti, nykyisin mutsi
Minä käytän, en ikinä näitä alkukirjaimia sivuhenkilöistä, enkä lähelläkään noita ikiä.Siis minkäikäistä porukkaa täällä on? Kukaan alle 70v ei käytä sanaa kuntovalmentaja![]()
Katsos vaan, paljastit itsesiJa itse puhut tästä podcastaajasta samaa.
Koska se kaikki on totta ja porukoiden mitta on täynnä. Molemmat jätkät on heteroita ja heillä on ihan omat elämät ja suhteet. Te keksitte kaikenlaisia shippisatuja välittämättä totuudesta ja haukutte siinä sivussa kummankin naiset ja lähipiirin sekä muut ystävät. Tääkö on sitä kivaa meininkiä, jota täällä pitäisi olla vieläkin enemmän.Hirveää valitusta koko yö! Shippaajat sitä ja shippaajat tätä Yhyy. Oletteko ollenkaan aikuisia tai normaalit älynlahjat omaavia? Kaikesta pas*akirjoittelusta syytetään shippaajia, vaikka yhtään negatiivista, ilkeää tai halveksivaa viestiä ei täältä löydy. Haukutaan ja shipataan jotain omaa ja haukutaan siitäkin bojeristit. Kyllä tuo yksi bojeristi vähän keulii, mutta ainakaan ei jatkuvalla syötöllä mollaa ja hauku. Positiiviset viestit on täällä harvinaisuus, ja alan jo tuntea sympatiaa häntä kohtaan, kun yrittää pitää yksin täällä edes jonkinlaista mukavaa tunnelmaa. Lopettakaa se jatkuva parjaaminen ja muiden syyllistäminen ja kirjoittakaa niitä mukavia juttuja tai antakaa ketjun kuo lla, kun se yksi kirjoittaa harhojaan ainoana. Te luotte tämän ketjun hengen jatkuvalla valituksella. Näitä valitusviestejä on satoja, bojere-palvontaa ehkä 10.
Ai miten, Porvoo väitehän oli väärä?Katsos vaan, paljastit itsesi![]()
R:n päivityksessä (ketkä näkee) on tosiaan GF:nsä kanssa ollu love Islandilla. Hyvin paljon E:n näköinen. Olisikohan asia käsitelty.
Ihan selvästikään ei ole sama henkilö. Pitää olla aika sokea, jollei tunnista.Miten E:tä on haukuttu? Satun olemaan E-fani ja siitä tiedän, ettei hän ole tuo väitetty henkilö lavan edessä. Yhtään haukkumasanaa en hänestä ole kirjoittanut. Hän on upeampi kuin henkilö, jota yritätte saada häneksi.
Onhan mainittu moneen kertaan.Miten löysit? Ei täällä ole hänen nimeään mainittu..
Tuskin kaveruutta ja yhteistä kuntoilua kummempaa.Tuskin, kun hengaa kuntovalmentajan kanssa nykyään tää J:n kaveri.
Ihan alussa vain, ja niistäkin tais osa poistua, sitäpaitsi en ole ihan varma uskonko kyseisen kirjoittajan/valittajan tarinaa, kumman perillä on K ja B jutusta sit kuitenkin myöskin.Onhan mainittu moneen kertaan.
Sinulla pakotuksesi kanssa?Jollain tuli taas hätä![]()
Ainahan hänellä on.Jollain tuli taas hätä![]()
Kärpsyn naiset on hänen mielestään aina olemattomia ja joko reisiläskejä tai kannuja.Jollain tuli taas hätä![]()
Sä ootkin trolli ja ällöttävä sellainen. Jos ihmiset ei itse kerro omasta suhteestaan, kaikki juoruilu ja spekulointi on todella vastenmielistä. Erityisesti varhaisvaiheessa, kun välttämättä kumpikaan ei vielä edes tiedä, miten juttu kehittyy.Minä ainakin puhun heistä. Näyttävä pari ja rakkaus on ihanaa![]()