K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Julkkisjutuissa niitä pääosin oli. Ja kyllä fanit tykkää seurata suhdejuoruja muutamaa herkkistä lukuunottamatta.
Itse asiassa nimenomaan fanit ei halua jauhaa yksityisasioista. Siellä on aina puhuttu kaikenlaista, mutta musa ja keikat on pääosassa. Parisuhteet ei ole sinne ikinä kuuluneet, koska fanit kunnioittaa Kärtsän toiveita. Jos K on lukemattomia kertoja sanonut ettei halua puhua yksityisasioistaan ja haluaa pitää ne ominaan, miksi niitä pitäisi jauhaa fanipalstalla, juoruilla ja jopa levitellä ihan vääriä tietojakin.

Itse asiassa nimenomaan fanit ei halua jauhaa yksityisasioista. Siellä on aina puhuttu kaikenlaista, mutta musa ja keikat on pääosassa. Parisuhteet ei ole sinne ikinä kuuluneet, koska fanit kunnioittaa Kärtsän toiveita. Jos K on lukemattomia kertoja sanonut ettei halua puhua yksityisasioistaan ja haluaa pitää ne ominaan, miksi niitä pitäisi jauhaa fanipalstalla, juoruilla ja jopa levitellä ihan vääriä tietojakin.
Julkkisjutuissa on vähän muitakin kuin K-faneja. Ja kyllä moni fanikin nimenomaan on kiinnostunut.

Ihan turha jauhaa Kn naisista ainakaan ennen kuin tulee virallista tietoa seurustelusta. Tai K postaa yhteiskuvan. Miksi ihmeessä kukaan haluaa jauhaa Kn tapailemista naisista, tuohan on suorastaan kiusantekoa. Eivät selvästikään ole seurusteleva pari.
Todella monia ihmisiä kiinnostaa julkkisten yksityiselämä, ei Käärijä ole mikään poikkeus. Enemmän moraalisella tasolla normi ihmistä häiritsee nämä epänormaalit jutut Käärijästä ja Bojanista, kuin oikeilla suhteilla spekuilu.

Itse ajauduin tähän ketjuun pari viikkoa sitten E:n takia. Järkyttävää misogyniaa täällä ja sen lisäksi ei voi muuta todeta, kuin että nämä Bojan ja Jere jutut on kuvottavaa saastaa. Tämä on pahempi paikka kuin ylauta.

Yhteistyössä