K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huvittaa miten joku jaksaa edelleen kieltää tämän jälkeen sen, etteikö B ja Dz ois olleet suhteessa. Ehkä B löytää Suomesta naisen.
Ei löydä, ja tohon nyt löytyy vaikka mitä teorioita. Eli esim. minä en usko menneen niinkuin täällä nää pahimmat kaakattajat väittää että. Lisäksi ei ole tarvetta tehdä mitään ns. omia tulkintoja. B:kään tuskin arvostaa.

E ei suostu jäämään varjoon, vaan haluaa K:n rinnalle heti kun suhde vakiintuu.
Ei kyllä ole tuon tyylinen lainkaan. Hän haluaa olla esillä omilla ehdoilla, ei lehdistön jahtaamana. Juuri tämänpäiväisessä jaksossa totesi, ettei missään nimessä haluaisi puolisoksi toista podin pitäjää. Ei halua mitä tahansa julkisuutta vaan nimenomaan sellaista, jota pystyy kontrolloimaan.

Miksi kansainvälisessä Käärijä Discordissa kukaan ei laita Bojanin kuvia sinne mut Joostilla on siellä jopa oma kanava. Minusta he ovat aina sorsineet Bojania siellä. Taidan lopettaa koko discordin seuraamisen.

Ei löydä, ja tohon nyt löytyy vaikka mitä teorioita. Eli esim. minä en usko menneen niinkuin täällä nää pahimmat kaakattajat väittää että. Lisäksi ei ole tarvetta tehdä mitään ns. omia tulkintoja. B:kään tuskin arvostaa.
En tiedä, mikä sinusta on pahinta kaakattajaa. Minä pohjaan päätelmäni faktoihin enkä sivuuta niitä, jotka ei mielestäni sovi kuvioon. B seuraa edelleen sitä kaveria, joka kertoi B:n ja Dz:n olleen suhteessa 1,5 vuotta ja Dz petti. B ei seuraa enää Dz:aa eikä Jakovia. Nace lopetti myös molempien seuraamisen ja K lopetti Dz:n seuraamisen. Näistä saa kyllä varsin pätevän kuvan siitä, mitä oikeasti tapahtui.

En tiedä, mikä sinusta on pahinta kaakattajaa. Minä pohjaan päätelmäni faktoihin enkä sivuuta niitä, jotka ei mielestäni sovi kuvioon. B seuraa edelleen sitä kaveria, joka kertoi B:n ja Dz:n olleen suhteessa 1,5 vuotta ja Dz petti. B ei seuraa enää Dz:aa eikä Jakovia. Nace lopetti myös molempien seuraamisen ja K lopetti Dz:n seuraamisen. Näistä saa kyllä varsin pätevän kuvan siitä, mitä oikeasti tapahtui.
Se on sinun mielipiteesi asiasta, minulla ja osalla muita ei tartte olla samaa kantaa.

Miksi kansainvälisessä Käärijä Discordissa kukaan ei laita Bojanin kuvia sinne mut Joostilla on siellä jopa oma kanava. Minusta he ovat aina sorsineet Bojania siellä. Taidan lopettaa koko discordin seuraamisen.
Siellä taitaa olla pari kiihkeää Joost-fania. On kyllä muutama bojere-fanikin mutta nämä pyytelevät aina anteeksi, jos puhuvat JO:sta tai Bojanista. Ehkä bojere-fanit eivät vain tuo fanitustaan esille tarpeeksi innokkaasti tai sitten siellä tosiaan on joku tiukkapipo mode, joka ei siedä bojerea.

Yhteistyössä