V
vierailija
Vieras
Ai hitsi, no niinpäs onkin. Mun katse oli tiistaina pysähtynyt vain 10:nteen päiväänJerellä on kyllä keikka pe, la ja su.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai hitsi, no niinpäs onkin. Mun katse oli tiistaina pysähtynyt vain 10:nteen päiväänJerellä on kyllä keikka pe, la ja su.
En ole lauta. Omat rinnat on luomut ja samaa kokoa kuin E:llä. Voisin harkita jopa pienennysleikkausta. Olen nähnyt kyllä paljon rintoja elämäni aikana ja suuresti olen kyllä yllättynyt, jos nuo rinnat aidot ovat. Yleensä suurissa luomuissa maan painovoima tekee jonkin verran tehtäväänsä, vaikka nainen ei olisikaan synnyttänyt/imettänyt.Onko sulla yhtään kavereita? Nimittäin vaikka itse olisit tasainen lauta, niin suurin osa ihmisistä ei. Ihan tuolla saleilla näkyy, kuinka takapuolia pyritään saamaan oikeaan muotoon. Vaatii ehkä vähän sopivia geenejä ja oikeanlaista treeniä.
Rinnat on aivan selvästi luomut, ja niistä on useaan otteeseen puhunutkin. On jossain kai sanonut, että kuvissa suurentelee takapuolta (itse en ole tätä nähnyt/kuullut), mutta ainakin podeissaan on ihan samannäköinen kuin kuvissaan eli tosi pientä hienosäätöä se sitten on.
Mulla on kaveri, joka on tuollainen tiimalasi, pituutta viitisen senttiä enemmän. Pystyy kuviin työntämään sen takapuolen esiin niin, että näyttää tuplasti isommalta kuin oikeasti on.
Nimenomaan se ei ole sairaata, vaan ymmärrettävää. Sairasta se olisi ilman syytä.Kaunis nainen, joka kiukuttaa nytemoji-mammaa. Mutta sairastahan tuo on arvostella täysin tuntematonta ihmistä, kun selkeästi tekee sitä aina kun on kyseessä K:n nainen.
Tämähän se.Kaunis nainen, joka kiukuttaa nytemoji-mammaa. Mutta sairastahan tuo on arvostella täysin tuntematonta ihmistä, kun selkeästi tekee sitä aina kun on kyseessä K:n nainen.
On kyllä vähän jo naurettavaa jos tämmösistä asioista suututaan.Jos sloveenitkin otti sen B:n stoorin kirjaimellisesti ja suuttuivat, että miksi menet vain suomifanien kanssa juhlimaan?
niin kuin cha cha cha. Ja B sit poisti koko stoorin.
Ei muuten ole silareita eikä bbl. On ollut teinistä asti tollanen kurvikas. Joku hänen vanha koulukaverinsakin siitä kerran jossain kirjoitteli.Onhan E:llä selvästi ainakin silarit, rasvaimut, bbl. Kasvot myös täynnä täyteaineita ja botoxia.
Joo näkyy myös vanhoissa kuvissa yhtä kurvikas vartalo. Jollain mennyt vaan pahasti tunteisiin.Ei muuten ole silareita eikä bbl. On ollut teinistä asti tollanen kurvikas. Joku hänen vanha koulukaverinsakin siitä kerran jossain kirjoitteli.
Älä puhu nyt paskaa. Hänet tuntevat ihmiset on ihan itse myös kertoneet, että on aina ollut muodokas. tunnen itsekin useammankin naisen jolla on samanlainen vartalo ihan luomusti.C'moon, ei kellään ole niin suuret ja kiinteät pallot luonnostaan. Ja hyvin vahvasti vyötärön ja vatsan seutu näyttää siltä, että imaistu on, kun muualta keho on niin muhkea ja pyöreä. Kyllä noissa piireissä (myös E:n ystävillä) vastaavat kauneusleikkaukset on ihan arkipäivää.Kaikkeahan sitä voi hyväuskoisille influencerit väittää.
Kärtsällä on kolme keikkaa pe- su ja reissun päällä. Huomisesta lähtien on varmasti Sannin kanssa promoja.Toivon, että Bojan olisi taas AINAKIN viikon, minkä Kyproskin kesti.
Eli että ei todellakaan kotiin vielä huomenna! Vaikka sillä Jerellä nyt keikka onkin. Ei muuta kuin bf:nä mukaan tällä kertaa![]()
No ei oo suututtu, korkeintaan ton mummon fantasioissa.On kyllä vähän jo naurettavaa jos tämmösistä asioista suututaan.
Niin muuten, täähän ON kinda kyrpos2. Sää vaan kurja ja näkevät joitain muitakin nyt, mutta yöt boitsu viettää Kn kanssaToivon, että Bojan olisi taas AINAKIN viikon, minkä Kyproskin kesti.
Eli että ei todellakaan kotiin vielä huomenna! Vaikka sillä Jerellä nyt keikka onkin. Ei muuta kuin bf:nä mukaan tällä kertaa![]()
Ootko kuullut muotoilevista alusasuista? Hyvillä liiveillä saa paljon aikaiseksi myös. Plus kuten E on kertonut, hän muokkaa kuviaan eli todennäköisesti korostaa tuota tiimalasia.En ole lauta. Omat rinnat on luomut ja samaa kokoa kuin E:llä. Voisin harkita jopa pienennysleikkausta. Olen nähnyt kyllä paljon rintoja elämäni aikana ja suuresti olen kyllä yllättynyt, jos nuo rinnat aidot ovat. Yleensä suurissa luomuissa maan painovoima tekee jonkin verran tehtäväänsä, vaikka nainen ei olisikaan synnyttänyt/imettänyt.
E:n keho vain näyttää täysin samankaltaiselta kuin Kim Kardashianilla tai Kylie Jennerillä yms. kumppaneilla. Ja harvoin sellaista saadaan ilman mitään toimenpiteitä. Uskon kyllä, että toimenpiteitä on tehty ja toivon, että nykynuoret myös sen tiedostavat, ettei tarvitse verrata omaa kehoaan epäluonnolliseen. Jos hän todella on niin luomu kuin sanoo olevansa, niin mahtava juttu, on hän voittanut erittäin suuresti geenilotossa jotain sellaista, mitä maailmalla super julkkikset veitsen alla toteuttaa. Love & PeaceEn jaksa enää tästä keskustella. Kaunis nainen E on jokatapauksessa.
Vierashuoneessa.Niin muuten, täähän ON kinda kyrpos2. Sää vaan kurja ja näkevät joitain muitakin nyt, mutta yöt boitsu viettää Kn kanssa![]()
Kaksistaan? Koko ajan pyörii ukkoa, akkaa ja muksua ympärillä.Sanoin itselleni tänään mennessäni lomilta kohti työpaikkaa, että "Bojan on Suomessa. Bojan on Kärtsän luona yötä Suomessa. Bojan tuli tänne maanantaina ja he ovat kaksistaan Kärtsän kanssa Suomessa!"
Kuulosti ihan hullulta. Mutta totuus![]()
Ja sellainen vartalo, mistä K tykkääÄlä puhu nyt paskaa. Hänet tuntevat ihmiset on ihan itse myös kertoneet, että on aina ollut muodokas. tunnen itsekin useammankin naisen jolla on samanlainen vartalo ihan luomusti.
No miksi poisti stoorin?No ei oo suututtu, korkeintaan ton mummon fantasioissa.
Uuuh, jeaNiin muuten, täähän ON kinda kyrpos2. Sää vaan kurja ja näkevät joitain muitakin nyt, mutta yöt boitsu viettää Kn kanssa![]()
Nuoret ihmiset yleensä haluaaMonet paritkin nukkuu eri huoneissa, mutta eihän siitä mitään voi päätellä. Sitäpaitsi mistäs sinä tiedät missä huoneessa B nukkuu. Ehkä haluavat jutella nukahtamiseen asti vierekkäin
Uuh nää on niin kuuma pariJa sellainen vartalo, mistä K tykkää![]()
Kärtsä ja Bojan ei ole pari. Töitä tekemään B tuli muutenkin tänne. Voisit jo viimein tulla todellisuuteen.Monet paritkin nukkuu eri huoneissa, mutta eihän siitä mitään voi päätellä. Sitäpaitsi mistäs sinä tiedät missä huoneessa B nukkuu. Ehkä haluavat jutella nukahtamiseen asti vierekkäin
Mitä töitä mukaKärtsä ja Bojan ei ole pari. Töitä tekemään B tuli muutenkin tänne. Voisit jo viimein tulla todellisuuteen.
Sinä täällä oot rasittava kun luulet tunnistavasi eri kirjoittajat!Nyt näköjään tuli taas uuh ääh emoji emoji -trolli paikalle ja kommentoi vuoronperään eri rooleissa. Rasittava tyyppi.