V
vierailija
Vieras
Onko ukollas nyt kissanpäivät kun muide on valmis kokoajanJere ja Bojan rakastavaiset yhdessä Suomessa. Bojan nukkuu Jeren sohvalla päiväunilla.TML on tulossa. Elämä hellii Bojereläisiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko ukollas nyt kissanpäivät kun muide on valmis kokoajanJere ja Bojan rakastavaiset yhdessä Suomessa. Bojan nukkuu Jeren sohvalla päiväunilla.TML on tulossa. Elämä hellii Bojereläisiä.
Oli joo.Eikö niillä Dzejlan kanssa ollu matching paidatkin tolta merkiltä? Ehkä ne osti myös pyjamat samalla.
Varmasti sitten tiedät, mihin aikaan huomenna on B:n radiohaastattelu. Voisitko kertoa.
Just hyvä sää tehdä ulkotöitäNo, ei täällä kyllä säiden puolesta kukaan voi viihtyä. Ehkä B jatkaa lentelyään huomisaamuna, kun lauantaihin saakka on tiedossa pelkkää sadetta.
Ukkokin näyttää kiimassa BojaniltaOnko ukollas nyt kissanpäivät kun muide on valmis kokoajan
Onneksi sä annat kirjoituksellasi fiksun kuvan itsestäsi.Jaa aito, mistähän päin, lässyttää lapsenomaisesti noissa pienissä pätkissä mitä oon nähnyt, ei kovin älykästä kuvaa niistä ainakaan saa, aika säälittävää et K-fanit menee maksamaan jotain tollaisesta podista. No tietty jos hetskurunkutus sellaista vaatii.
Niihän ne tekee. Sit niiltä voi vielä toivoa pierunhaisteluilmettä niin jo loiskuu runkopatjaUkkokin näyttää kiimassa Bojanilta
Mut kukaan toinen ei saisi tehdä näin?No minä en ainakaan lisää mitään töitä, kun ns. ilmaiseksi rahaa tuntuu satelevan, lisäks mikä juttu ees kiinnostaisi niin vaatisi uuden koulutuksen (jota ees huonosti tarjolla ilman alan työpaikkaa, mitä tutkin)
K osaa varmasti valita tapailu/seurustelukumppaninsa ja ystävänsä ihan itse. Et varmasti ole tavannut ketään näistä oikeassa elämässä, joten sun on parempi pitää suusi kiinni.NM oli paljon elävämpi ja ilmeikkäämpi kuin tuo barbamama
No jos ulkonäkö miellyttää niin mikä ettei, itseä ei ja osittain huonot kokemukset tosta merkistä, eli hajonnut laukut nopeasti, itellä on superhyvä Underarmour merkkinen reppu, pysynyt hyvänä jo monta vuotta, on läppäritaskua ja verkot juomapullolle, ehkä hiukan pienempi, mutta oon oppinut pakkaan melko vähän. Ton lisäks sit vyölaukku koneessa niin hyvin on toiminut. Melki aina nykyään vain käsimatkatavarat mukana. Ja toki muuhunkin käyttöön sopii.
Jos joku on höyhenenkevyttä ja supertilavaa reppua vailla, niin tässä. Mahtuu lentokoneeseekin käsitavaroihin. Ihan superhyvä selässä. HalpisLÖYTÖ!!!!
Tehdä mitä? Missäs niin oon sanonut että?Mut kukaan toinen ei saisi tehdä näin?
Ainahan täällä on keskusteltu naisista, oli Kärtsällä mieskavereita kylässä tai ei.Yritätte nyt hämätä kääntämällä keskustelun tuohon somemuijaan, koska THE Bojan on Suomessa Kärtsän kotona![]()
Eihän ole.Ainahan täällä on keskusteltu naisista, oli Kärtsällä mieskavereita kylässä tai ei.
Se ettei hyväksy Jeren väkisin vääntäämistä homoksi, tekee sinun mielestä ihmisestä homofobisen?Oletko homofobinen?
Kertoo paljon sinusta, jos pidät tätä naista älykkäänä.Onneksi sä annat kirjoituksellasi fiksun kuvan itsestäsi.![]()
Ainahan täällä ollaan K:n ja/tai B:n naisista juteltua. Parasta aikaa on vielä enemmän aihetta siihen.Eihän ole.
En ees pidä, koska oli harvinaisen mauton kommentti häneltä.Kertoo paljon sinusta, jos pidät tätä naista älykkäänä.
Ketä kiinnostaa joku nobody Slovakki.Yritätte nyt hämätä kääntämällä keskustelun tuohon somemuijaan, koska THE Bojan on Suomessa Kärtsän kotona![]()
Hyvin harvoin, jossei ole mitään hyökkäystä ketjuun, kuten nyt näyttäisi.Ainahan täällä ollaan K:n ja/tai B:n naisista juteltua. Parasta aikaa on vielä enemmän aihetta siihen.
Ketä nobady podcast tyrkky?Ketä kiinnostaa joku nobody Slovakki.