V
vierailija
Vieras
Kaikki sulle menee läpi kultapojaltasi. Kannattaa ehkä varmistaa influilta. Kuinkahan kauan piti luoda tunnesidettä Rodikalle.Juu, mutta ei synny, siinähän se juttu just onkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaikki sulle menee läpi kultapojaltasi. Kannattaa ehkä varmistaa influilta. Kuinkahan kauan piti luoda tunnesidettä Rodikalle.Juu, mutta ei synny, siinähän se juttu just onkin.
Naisen halveksintaa.Tunneside voi syntyä, kun kaksi isoa tunnetynnyriä paljastautuvat pienen topin alta
Näyttönä mistä? Se on yleistys. Huomaa, ettei mummoilla ole käsitystä siitä, miten tällaisia tutkimustuloksia tulkitaan tai miten niitä voi soveltaa yksilötasolla.Et sinäkään pysty. Tällä toisella on sentään tieteellinen tutkimus näyttönä.
Kikkelin tuntriden halveksintaa. Ainiin ja kasvojen on kyllä myös näytettävä söpöiltä. Siinä se tunneside syntyy yllättävänkin nopeastiNaisen halveksintaa.
Uskon ennemmin Jereä itseään. Ja siis mille? Varmaan ei syntynyt lainkaan.Kaikki sulle menee läpi kultapojaltasi. Kannattaa ehkä varmistaa influilta. Kuinkahan kauan piti luoda tunnesidettä Rodikalle.![]()
Mikä on tuntride?Kikkelin tuntriden halveksintaa. Ainiin ja kasvojen on kyllä myös näytettävä söpöiltä. Siinä se tunneside syntyy yllättävänkin nopeasti
HooohhoijaaaaNäyttönä mistä? Se on yleistys. Huomaa, ettei mummoilla ole käsitystä siitä, miten tällaisia tutkimustuloksia tulkitaan tai miten niitä voi soveltaa yksilötasolla.
Niin onkin. Tietenkin. Kun sen toisessa päässä on tuollainen beta-"mies".Kikkelin tuntriden halveksintaa. Ainiin ja kasvojen on kyllä myös näytettävä söpöiltä. Siinä se tunneside syntyy yllättävänkin nopeasti
Trollin kanssa väittely on turhaa ja tämä sama on käyty ennenkin läpi. Mutta: minä en väitä mitään, sinä väität ja luulet tietäväsi. Minä tukeudun siihen, mitä K itse on sanonut ja se on kaikkein luotettavin tietolähde tässä, ei mitkään yleistävät tutkimukset ja seksihullun alastoman tussimummon trollaukset.Toisin kuin sinä joka intuitiivisesti tiedät kuinka hyveellinen kultapoikasi on.
Roodokselle. Eli siellä otettiin vaan aurinkoa.Uskon ennemmin Jereä itseään. Ja siis mille? Varmaan ei syntynyt lainkaan.
Jep. Se on tää trollimummo, joka on tietyllä tapaa misogynisti ja seksihullu.Naisen halveksintaa.
En muuten muista, et oisin nähnyt ton mainoksen. Koskahan se on tullut? Ei toi nyt niin kryptinen ole kuin sä kuvitteletVoi että, taas on mummot biisien sanoituksia tulkitsemassa. Sitä paitsi tuo on Riesen-mainoksesta, josta tuli aikoinaan meemi. On siis aika lailla monimerkityksisempi juttu, kuin mummoaivot tajuaa.
Juu. Sua käy väsyttämään heti, kun pitäisi aivoja käyttää.Hooohhoijaaaa
Et oo kyllä kaukana mummoiästö itsekään jos tuollaisia muistatVoi että, taas on mummot biisien sanoituksia tulkitsemassa. Sitä paitsi tuo on Riesen-mainoksesta, josta tuli aikoinaan meemi. On siis aika lailla monimerkityksisempi juttu, kuin mummoaivot tajuaa.
Jos Jerpsukka on pyörittänyt viiden karusellia ennen, niin kyllä se tekee sitä nytkin, monta kertaa isompana starana. Tarjonnan laatukin kasvanut potenssiin menestyksen kanssa. Toki sen voi tehdä vilpittömän hyvää tarkoittaen, mutta ei kukaan nainen halua jakaa miestä, vaikka kuinka sovittaisi "vain tapailusta".Trollin kanssa väittely on turhaa ja tämä sama on käyty ennenkin läpi. Mutta: minä en väitä mitään, sinä väität ja luulet tietäväsi. Minä tukeudun siihen, mitä K itse on sanonut ja se on kaikkein luotettavin tietolähde tässä, ei mitkään yleistävät tutkimukset ja seksihullun alastoman tussimummon trollaukset.
Sen kun pyörittää rulettiaan, kunhan pitää varansa, eikä lupaile turhia kenellekään. Eiköhän se ole sen jo oppinut.Jos Jerpsukka on pyörittänyt viiden karusellia ennen, niin kyllä se tekee sitä nytkin, monta kertaa isompana starana. Tarjonnan laatukin kasvanut potenssiin menestyksen kanssa. Toki sen voi tehdä vilpittömän hyvää tarkoittaen, mutta ei kukaan nainen halua jakaa miestä, vaikka kuinka sovittaisi "vain tapailusta".
Siispä asiasta ei vain puhuta, kunnes karuselli paljastuu
Ei se silti sitä estä, että naisen minäkuva ei jaettua miestä paria kolmea tapailukertaa kauempaa kestä. Ei minun ainakaan kestäisi, kokemusta on.Sen kun pyörittää rulettiaan, kunhan pitää varansa, eikä lupaile turhia kenellekään. Eiköhän se ole sen jo oppinut.
Jos Jerpsukka on pyörittänyt viiden karusellia ennen, niin kyllä se tekee sitä nytkin, monta kertaa isompana starana. Tarjonnan laatukin kasvanut potenssiin menestyksen kanssa. Toki sen voi tehdä vilpittömän hyvää tarkoittaen, mutta ei kukaan nainen halua jakaa miestä, vaikka kuinka sovittaisi "vain tapailusta".
Siispä asiasta ei vain puhuta, kunnes karuselli paljastuu
Tuota noin, en minä sitä biisiä ole kirjoittanut. Se mainos + meemi on tuttu Kärtsälle. Onkos hän sitten mummo?Et oo kyllä kaukana mummoiästö itsekään jos tuollaisia muistat![]()
Googlasin joSä oletkin dementikko . Googlaa Riesen-mainos meemi. Etkä tori aida tietää muutenkaan Kärtsän tyylistä kätkeä kaikenlaisia viittauksia ja meemejä sanoituksiinsa. Ehkä oletkin vain yksinkertainen ja tyhmä.
Niin. Koska mummot ei taida tietää sitä meemiä, joka on esim Kärtsälle tuttu. Vai miten ihmeessä toi Riesen -Kinder yms . siihen biisiin joutui?Googlasin jo. Ja sä huutelet täällä mummoista
![]()
Voi naiiviuden naiiviusKerropas nyt, millaista karusellia nyt on pyöritetty ja millä ajalla. Ihan todistettavasti K on ollut Thaikkuloman jälkeen pääasiassa ulkomailla ja Suomessa tehnyt töitä ensin Areena-konserttia varten. Sit oli se lyhyt loma. Sen jälkeen on taas vetänyt pelkää keikkaa ja reissannut ulkomailla. Nyt keikkaputken päätteeksi olisi voinut valita naisten pyörittelyn, mutta valitsikin Tuska-festarit ja sitten keikkamatkan Tukholmaan. Mietipä sitä.
Noh. Kerropa se miten se karuselli pyörii, kun aikaa ei juuri ole. Haluan tietää. Anna tulla.Voi naiiviuden naiivius