V
vierailija
Vieras
Täähän siis tarkoittaa, että tuli hänelle ihan puun takaa. Onneksi on lomalla seuraavan kuukauden.Bojan ei seuraa enää Dz eikä Jakovia, vielä aikaisemmin tänään seuras.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täähän siis tarkoittaa, että tuli hänelle ihan puun takaa. Onneksi on lomalla seuraavan kuukauden.Bojan ei seuraa enää Dz eikä Jakovia, vielä aikaisemmin tänään seuras.
Tähän saattaa tarkoittaa että B on blokannut hänet.Dz ei seuraa Btä enää.
Eli tuore tapausBojan ei seuraa enää Dz eikä Jakovia, vielä aikaisemmin tänään seuras.
Täähän se ois. Kaikki ne Tsiilan tykkäykset Kärden jutuistaTsiila tajusi karnevaalien jälkeen, ettei voi koskaan saada Kärdeä, koska K&K on niin tiivis. Siispä Bojania ei enää tarvittu esiliinaksi järjestämään tapaamismahdollisuuksia. Thaimaassa tilanne näytti vielä oikein hyvältä, mutta sitten Kärde lähti Amerikkaan, missä rakastui![]()
Hyvä Tsiila, kohta saavutat sen sheikin, askel askeleelta eteenpäinSeija on sitten pannut menemään ihan kunnolla![]()
Itse olet, pölö.Hirveitä ihmisiä nuo Dz ja Jakov!
Jere, auta!!!
Plot twist.
Ajoittikohan Tsiila oikeasti tän "ulostulonsa", jotta Bojan saisi oikeasti hoidettua karnevaalinsa kunnialla ja toimintakykyisenä. Sen verran kuitenkin välitti, kun tiesi, kuinka tärkeä projekti se oli hänelle. Tää on mun teoria
Näin heti noista, että Bojan polttaa vielä näppinsä, niin epäsuhtaisia olivat. Ja hirveet misogyniahuudot sain päälle
En usko mihinkään ajoitukseen, koska vahingoittaa Dz:n julkisuuskuvaa. Jakov taisi päättää Dz:n puolesta, että Dz:n suhde Bojaniin on nyt ohi.Plot twist.
Ajoittikohan Tsiila oikeasti tän "ulostulonsa", jotta Bojan saisi oikeasti hoidettua karnevaalinsa kunnialla ja toimintakykyisenä. Sen verran kuitenkin välitti, kun tiesi, kuinka tärkeä projekti se oli hänelle. Tää on mun teoria
Ei se nyt ihan noin meneSillä taitaa olla nyt muutama päivä vapaata - keikka vasta viikonloppuna. Nyt Bojan Suomeen ja Jeren kanssa mökille saunomaan ja imemään energiaa brotherista.
En usko mihinkään ajoitukseen, koska vahingoittaa Dz:n julkisuuskuvaa. Jakov taisi päättää Dz:n puolesta, että Dz:n suhde Bojaniin on nyt ohi.
Tsiilukka kunno horo, onhan B:kin harrastanut keikkabussipanoja, mutta Tsiilukka jäi nyt kiinni.Plot twist.
Ei se nyt ihan noin mene