V
vierailija
Vieras
Mun on pakko myöntää et saan kiksejä näiden harhoista, trollauksesta ja riitelystä. Best popkorni ketju. Olen varmaan sekasin ja myönnän sen.Eikö tätä ketjua saa millään loppumaan?!? Samaa jauhetaan jo ties kuinka monesta vuotta, riidellään vieraiden ihmisten asioista, kuka tykkää kenestäkin ja tykkääkö toi enemmän tästä vai tuosta ja nyt se katsoi tota ja hymyili ja se tarkottaa sitä, ei kun tätä ja tällä on enemmän kuuntelijoita kun tällä lälläslää. Vttu te ootte sekasin!