V
vierailija
Vieras
Itse olet kade kun et pysty discordiin mitään kommentoimaan, etkä päässyt edes Jeren tärkeiimmälle ulkomaankeikalle katsomaan paikan päälleVarmaan harmittaa kun fanittamansa heitettiin pihalle diacordista ja ei löydy muuta paikkaa kuin tämä riehua.