K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakai indikoi, koska oli vastaus aiemmin keskusteltuun. Sit pitäis kirjoittaa en ole sama kirjoittaja, mutta….
Niin no, ”pitäis”, mutta ei sen puuttuminen millään lailla tarkoita, että vastaaja on se aiempi. Ja joka tapauksessa se, että täysin ilman yksilöintiä ja nimimerkkiä ilmoittaa, että ”tuo en ollut minä” on informaatioarvoltaan nollavastaus. ”Minä” ei kerro täällä kellekään siinä kohtaa yhtään mitään.
 
Eli Joostilla ei tavallaan ole yhtään omaa hittibiisiä sitten. Ihan omalla laillaan karismaattinen hän kyllä on + pitkä, hoikka ja hyvä liikehdintä Nuorena oli myös tosi söpö, Varmaan olis vieläkin niiden Windows95 lasien takana
Ainakin kuuntelijoita on reilusti enemmän kuin K:lla eli Joostilla 3,5 milj./kk Spotifyssä, pärjää varmaan vaikka just sinä et tykkäisikään. Tommylläkin 2,5 milj. ja täällä joidenkin mollaamalla Basshunterilla 5 milj.
 
Niin no, ”pitäis”, mutta ei sen puuttuminen millään lailla tarkoita, että vastaaja on se aiempi. Ja joka tapauksessa se, että täysin ilman yksilöintiä ja nimimerkkiä ilmoittaa, että ”tuo en ollut minä” on informaatioarvoltaan nollavastaus. ”Minä” ei kerro täällä kellekään siinä kohtaa yhtään mitään.
Eri mieltä ja puutun näihin kyllä, sama kuin se minua muka matkia yrittävä että niin kirjoittaja yhtä lailla, tarkoitus laittaa jotain ihan älyttömiäkin juttuja muka minun tossarin kirjoittamaksi.
 
Eri mieltä ja puutun näihin kyllä, sama kuin se minua muka matkia yrittävä että niin kirjoittaja yhtä lailla, tarkoitus laittaa jotain ihan älyttömiäkin juttuja muka minun tossarin kirjoittamaksi.
Et voi olla eri mieltä, noska silloin olet väärässä. Eri asia olisi, jos ”oikaisu” kuuluisi näin: ”tämä en sitten ollut minä, joka kehuin Jostia[tms.]”
Antaisi edes vähän osviittaa, kehen viittaat. ”Minä” ei ole tällä palstalla yhtään kukaan, daiju.
 

Yhteistyössä