V
vierailija
Vieras
Ei tämä eläkkeelle siirtymiskeskustelu mitenkään koskenyt enää K n vanhempia. Ihan typeräähän olisi heidän työhalujaan arvailla.Miksi niitä pitää pohtia anonyymillä mammapalstalla. Yksityishenkilöiden asiat ei tänne muutenkaan kuulu.