K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei herranen aika, eli eläkeputki tarkoitti tätä:
”Eläkeputki tarkoittaa iäkkään pitkäaikaistyöttömän oikeutta ansiosidonnaisen työttömyyspäivärahan lisäpäiviin. Se on mahdollistanut päivärahan saamisen normaalin enimmäisajan (300–500 päivää) jälkeen aina vanhuuseläkkeelle siirtymiseen saakka, yleensä 65 ikävuoteen asti.”
😮

DI:llä ollut varmaan ihan kivan kokoinen ansiosidonnainen 😮
 
Mutta sen oon todennut et tää nykyinen asumismuoto tulee pitkässä juoksussa aika kalliiksi, pitää edelleen katsella niitä halvahkoja omakotitalon mörskiä, vaikka se yksi menikin sivusuun eli toiselle sukulaiselle. Tässä omassa kunnassa niitä vain heikosti/harvoin hyvällä sijainnilla tarjolla, mökkikunta ei miellytä vakinaisen asumisen suhteen taas.
 
Mutta sen oon todennut et tää nykyinen asumismuoto tulee pitkässä juoksussa aika kalliiksi, pitää edelleen katsella niitä halvahkoja omakotitalon mörskiä, vaikka se yksi menikin sivusuun eli toiselle sukulaiselle. Tässä omassa kunnassa niitä vain heikosti/harvoin hyvällä sijainnilla tarjolla, mökkikunta ei miellytä vakinaisen asumisen suhteen taas.
Suosittelen. Mutta kantsii ostaa hirsitalo, jos vanhan puutalon haluaa. Ne on yleensä poikkeuksetta terveitä. Toki alimmissa hirsissä voi olla lahoa, mutta varsinaista homeongelmaa harvemmin on.
 
Juhla-asut ja juhla-asut. Se valkoinen puku oli jossain häissä eikä isolle yleisölle tarkoitettu. Kärtsällä on ollut hienoja asuja Linnanjuhlissa ja Emma-Gaaloissa.
Myönnän. Kärtsällä on ollut hienoja asuja noissa sun mainitsemissa tilaisuuksissa. Mun ajatus oli vaan huomauttaa, että juhla-asukin voi olla omannäköinen. Yksityisissä juhlissa K lla ei olekaan varmaan ammattilaista pukeutumisapuna.
 

Yhteistyössä