K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä oon kattellu tota Karnevaalivideotallennetta niin tuo oli kyllä hyvä keikka! Bändi soitti hyvin ja piti itsensä täysin kasassa huolimatta hetkeä aiemmin velloneesta katastrofista!
Oon niin onnellinen, että siitä on olemassa hyvä tallenne. Mun lempikohtia keikalla olisi ollut Barve Oceana, koska se on vihdoin 3 vuoden jälkeen siirtynyt mun inhokista lemppariksi, ja mua harmitti niin, etten saanut seurata sitä kunnolla paikan päältä, koska etsin vielä reittiä etuosaan! Mutta onneksi se on tuolla tallenteella.
Toinen lempparikohta oli yllättävästi Ngvot. Se tuli niin rentona ja hyväntuulisena välipalapläjäyksenä tuolla, ettei ollut yhtään rasittava renkutus, joka se joskus on ☺️
Sitten illan parhaimmistoa oli Dopamin, ikuinen suosikkini. Se ei ole aina ollut niin hyvä keikasta toiseen, koska bändi on tuntunut vähän kyllästyneen siihen, mutta nyt uudella introlla se oli erityinen herkkupala ja Zame-kuorolaulu toimi upeasti. Kun lakkasin potkimasta tutkainta vastaan ja suostuin siihen, että tässä kohtaa huudetaan niin, toimii.
Bele sanje ei lakkaa keikalla varmaan ikinä toimimasta, se on aina kova ja niin nytkin.
Sekin harmitti, etten nähnyt Muzica za decua, kuulin vain. Miksi sen piti olla niin alussa settiä 😩
Mesto duhov on sellainen, jonka alusta en pidä, mutta kun kitarat alkavat ekan kerran vyöryä päälle, sekin toimii. Pa paa-pa-pa-paa on varmaan historian helpoin yhteishuudatuslaulu yleisön näkökannalta 😊
Metuljia rakastan, mutta pienenä yksityiskohtana se vähän harmittaa, että bändi on häivyttämyt sen minulle parasta kohtaa, sitä taukoa biisin keskellä.
Yhtäkään heikkoa hetkeä ei keikalla ollut, enkä jäänyt kaipaamaan mitään puuttuneistakaan kappaleista. Omamljeno telokin kuultiin. Se oli yksi tämän yleisön suurin suosikki, as it should 😎
Mistä tämän tallenteen löytäisi? Katsoin kyllä livenä, mutta uusinta ei olisi pahitteeksi. Bändi oli liekeissä.

Jesset, Härtsät ja muu jengi lensivät Kroatiasta Suomeen. Kärtsä on aikuinen joo, mutta ehkä hän tarvitsi kuitenkin "tukihenkilön" Tukholman keikalle mukaan. Mukavampihan se on, että reissussa on tyyppi, jonka kanssa on yhteinen kieli.
Vttu nyt sun tukihenkilöt. Ihan on siellä Kärtsän hommissa pöljä. Ei niitä kaikkia juttuja etukäteen näytetä tai paljasteta.

Luuletko sä pelle, että se VIP-alue oli sen paremmin suojassa? Etkö oo vaivautunut edes videoita tilanteesta katsomaan? Krisin äitikin kertoi käyneensä vaihtamassa ennen keikkaa vaatteet, urpo!
MIkäs urpo sä itse olet. Ei VIP-vieraiden ole välttämättä tarvinnut tulla tuonne kuin vasta viime hetkellä eli konsertin alkaessa. Ei heidän ole tarvinnut jonottaa. Ovat aivan hyvin voineet olla jossain autossa, bussissa tai majoituksessa siihen asti ja suoraan VIP-aitioon.

MIkäs urpo sä itse olet. Ei VIP-vieraiden ole välttämättä tarvinnut tulla tuonne kuin vasta viime hetkellä eli konsertin alkaessa. Ei heidän ole tarvinnut jonottaa. Ovat aivan hyvin voineet olla jossain autossa, bussissa tai majoituksessa siihen asti ja suoraan VIP-aitioon.
Tämä, ei ne nyt tietenkään kolmelta sinne ole tulleet. Kuivalta kaikki näytti kun stooreja aitiosta viikonloppuna katsoin.

Yhteistyössä