K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todisteita jälkimmäisestä?
No mitä vatun väliä, anna nyt jo olla. Kuvittele vaikka että ne ihan porukalla tuli katsomaan Dz ja Markon hyvän ystävän keikkaa, kun oli siskon synttäritkin samaan aikaan. Se on yks hailee sun elämän kannalta, mitä siellä oikeasti tapahtui ja ketä oli paikalla ja missä ominaisuudessa, niin sähän voit kuvitella tapahtumien kulun just sellaseksi kuin haluat.
 
No mitä vatun väliä, anna nyt jo olla. Kuvittele vaikka että ne ihan porukalla tuli katsomaan Dz ja Markon hyvän ystävän keikkaa, kun oli siskon synttäritkin samaan aikaan. Se on yks hailee sun elämän kannalta, mitä siellä oikeasti tapahtui ja ketä oli paikalla ja missä ominaisuudessa, niin sähän voit kuvitella tapahtumien kulun just sellaseksi kuin haluat.
Haluan todisteita kommentoijan väitteelle.
 
Todisteita jälkimmäisestä?
Minä en välitä Dz:sta ja olisin valmis hurraaman, jos B:lla olisi joku toinen, mutta onhan nyt aivan selvää, että jos bosnialainen laulaja perheineen ja ystävineen on Ljubljanassa samaa aikaan, kun poikaystävällä on elämänsä tärkein tapahtuma, niin aivan varmasti koko lössi on myös siellä. Todennäköisesti on perheet tutustuneet toisiinsa. Eivät ole tulleet vielä paikalle, kun myrsky alkoi, koska JO:n esiintyminen alkoi vasta klo 21.00, kun taas myrsky loppui vähän ennen klo 20 ja päätös konsertin toteutumisesta tuli vielä myöhemminkin. Ei ole vaatteet ja meikit kastuneet. Ja Nikohan kantoi sen taustalaulajankin paikalle, niin hyvin on voinut Ramovicin nuketkin kuljettaa sylissään vip-telttaan.
 
Poliisi ja palokunta tarkastivat vielä paikkoja klo 20 paikkeilla eikä ollut annettu lupaa jatkaa konserttia. Koko ajan jyrisi ja salamoi, vaikka sade olikin laantunut vähän aiemmin, muistaakseni noin klo 19.35.
 
Minä en välitä Dz:sta ja olisin valmis hurraaman, jos B:lla olisi joku toinen, mutta onhan nyt aivan selvää, että jos bosnialainen laulaja perheineen ja ystävineen on Ljubljanassa samaa aikaan, kun poikaystävällä on elämänsä tärkein tapahtuma, niin aivan varmasti koko lössi on myös siellä. Todennäköisesti on perheet tutustuneet toisiinsa. Eivät ole tulleet vielä paikalle, kun myrsky alkoi, koska JO:n esiintyminen alkoi vasta klo 21.00, kun taas myrsky loppui vähän ennen klo 20 ja päätös konsertin toteutumisesta tuli vielä myöhemminkin. Ei ole vaatteet ja meikit kastuneet. Ja Nikohan kantoi sen taustalaulajankin paikalle, niin hyvin on voinut Ramovicin nuketkin kuljettaa sylissään vip-telttaan.
Vippiin pääs helposti kuivin jaloin, ei sinne menty keikka-alueen kautta.
 

Yhteistyössä