Minä en välitä Dz:sta ja olisin valmis hurraaman, jos B:lla olisi joku toinen, mutta onhan nyt aivan selvää, että jos bosnialainen laulaja perheineen ja ystävineen on Ljubljanassa samaa aikaan, kun poikaystävällä on elämänsä tärkein tapahtuma, niin aivan varmasti koko lössi on myös siellä. Todennäköisesti on perheet tutustuneet toisiinsa. Eivät ole tulleet vielä paikalle, kun myrsky alkoi, koska JO:n esiintyminen alkoi vasta klo 21.00, kun taas myrsky loppui vähän ennen klo 20 ja päätös konsertin toteutumisesta tuli vielä myöhemminkin. Ei ole vaatteet ja meikit kastuneet. Ja Nikohan kantoi sen taustalaulajankin paikalle, niin hyvin on voinut Ramovicin nuketkin kuljettaa sylissään vip-telttaan.