V
vierailija
Vieras
Trollin trollaukset tänään. 1. Kärtsä ei ole iloinen ja hänen iloisuudesta ei saa puhua. 2. Oliver Treen musiikki on mölinää. 3.?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten sulle edes tulee mieleen moinen henkilö.Tiedätkö kun tämä kiinnostaa yhtä paljon kuin alaston komposti mummo
Kolmas olet sinä, joka ilmeisesti tahallisesti sekoitat asioita ja ihmisten tarkoituksia. Oletko itse se trolli, joka vaihtaa roolia lennossa ja sohii minne sattuu. Pääasia, et saat reaktioita.Trollin trollaukset tänään. 1. Kärtsä ei ole iloinen ja hänen iloisuudesta ei saa puhua. 2. Oliver Treen musiikki on mölinää. 3.?
Täällä mä oon vielä tuŝŝikynä märkänä! T.kompostimummoSä taidat olla se alaston komposti mummo, joka tuhersi luvatta Kärden selkään. Häpeä, oisit keksinyt ees jotakin omaperäistä, etkä lainaillut muilta.
Maistuisi. T. ErkkiOnko täällä alastomia ihmisiä, kuvia kehiin![]()
Ootko sinä se?Miten sulle edes tulee mieleen moinen henkilö.
Hiljaa, pölkky tai Erkki tulee.Kolmas olet sinä, joka ilmeisesti tahallisesti sekoitat asioita ja ihmisten tarkoituksia. Oletko itse se trolli, joka vaihtaa roolia lennossa ja sohii minne sattuu. Pääasia, et saat reaktioita.
En ikinä sanonut, etteikö K:n iloisuudesta saa puhua. Kyse oli yhdestä kuvasta, josta ei mitään tunnetilaa kyllä näe. Olen myös juuri äsken tapellut tämän mölinätyypin kanssa (ehkä juuri sinun?)
Onko sulla isot tissit?Kouvolan keskustaan nousee Alastoman komposti mummon patsas. Siitä odotetaan kovaa kilpailijaa Käärijän muraalille.
Kouvolan keskustaa täytyy laajentaa 50% patsasta vartenKouvolan keskustaan nousee Alastoman komposti mummon patsas. Siitä odotetaan kovaa kilpailijaa Käärijän muraalille.
Oon mies, mulla on isoa vähän alempana.Onko sulla isot tissit?![]()
Isot kassit?Oon mies, mulla on isoa vähän alempana.
Mummin vierastaloa. Räkätapetit laitetaan vaihtoonmitä ihmeen taloa tuo bojan oikein remppaa?