K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulitko sitten sivusta tähän ketjuun sönkkäämään. Viesteissä joihin aluksi vastasin, nimenomaan väitettiin, että K on iloinen ja onnellinen kuvassa. Itse en ole väittänyt mitään muuta kuin että suttuisesta kuvasta ei voi tätä päätellä ja parempi olisi pysyä faktoissa. Mitä horiset muutenkaan bilettämisestä. Kärtsällä oli yksityiskeikka illalla, joten sitä ennen eli tuon kuvan ottamisen aikaan ei varmasti ole mitään bilettänyt. Koita nyt hyvä ihminen oikeasti pysyä faktoissa.
Itse puhuin että kuvia on useita ja niistä voi päätellä että K on ollut iloisella tuulella. Valitettavasti viestistäni jäi puuttumaan pe, jolloin K on ollut myös hilpeällä ja railakkaalla tuulella. Eli K on ollut onnellisen oloinen ainakin to ja pe. Sinä et tunnu K:ta seuraavan ollenkaan, eikä sinulla ole faktat hallussa. Älä siis sotkeudu asiaan kiitos, kun et viitsi edes Googlea käyttää tai paikalla olleiden instoja tarkastaa. Sekä torstailta että perjantailta on paljon kuvia olemassa.

En ole trollannut, en kehitellyt tarinoita, enkä puhunut mitään K:n tunnetiloista. Selvensin viestiäsi, koska annoit virheellisesti sellaisen kuvan, että K ei ole voinut olla iloinen kyseisenä päivänä. Itseasiassa hän on bilettänyt aika railakkaasti kyseisenä päivänä ja ollut selvästi iloinen kaikissa sinä päivinä otetuissa kuvissa. Kyllä hänellä on ollut siis hauskaa kyseisenä päivänä. Se että hän on ollut iloinen kyseisenä päivänä ei tarkoita sitä, etteikö hän olisi parasta aikaa surullinen Oliverin poismenon takia. Nämä kaksi asiaa eivät poissulje toisiaan.

Mitä ihmettä tää👆selittää? 🤣

Pakko vähän ohiksena kommentoida, kun en ymmärrä taaskaan teidän mummojen riitoja. Kärtsän iloisuudesta ja juhlafiiliksestä on paljon todisteita sekä to että pe, joten miks riidellä tästä?

Itse puhuin että kuvia on useita ja niistä voi päätellä että K on ollut iloisella tuulella. Valitettavasti viestistäni jäi puuttumaan pe, jolloin K on ollut myös hilpeällä ja railakkaalla tuulella. Eli K on ollut onnellisen oloinen ainakin to ja pe. Sinä et tunnu K:ta seuraavan ollenkaan, eikä sinulla ole faktat hallussa. Älä siis sotkeudu asiaan kiitos, kun et viitsi edes Googlea käyttää tai paikalla olleiden instoja tarkastaa. Sekä torstailta että perjantailta on paljon kuvia olemassa.

Sun itseluottamus on paljon parempi kuin sun tiedohakutaitosi. 🤣 Kerropas missä K on ollut bilettämässä torstaina ja railakkaalla tuulella. Ja tiedätkö mitä Kärtsä teki perjantaina? Valistapa minua. Odotan innokkaasti.

Sun itseluottamus on paljon parempi kuin sun tiedohakutaitosi. 🤣 Kerropas missä K on ollut bilettämässä torstaina ja railakkaalla tuulella. Ja tiedätkö mitä Kärtsä teki perjantaina? Valistapa minua. Odotan innokkaasti.
Googlen kääntäjällä tulee tollasta soopaa. Sääliksi käy se, että ulkkisfanit ja trollit päivystää tässä kuolemaa tekevässä ketjussa

Googlen kääntäjällä tulee tollasta soopaa. Sääliksi käy se, että ulkkisfanit ja trollit päivystää tässä kuolemaa tekevässä ketjussa
Jotenkin hölmöä tekstiä tosiaan. Ja muutenkin ihan säälittää, kun asiat on täysin pielessä eikä ymmärretä asioita ja miten mikäkin juttu liittyy toisiinsa. Sitten rakennetaan jotain älyttömiä tarinoita. En ole kiistämässä mitään siitä, etteikö K olisi ollut hyväntuulinen tai iloinen aiemmin viikolla, miksei olis. Nää keksityt kertomukset ja väärät tulkinnat ovat vaan niin naurettavia.

Jotenkin hölmöä tekstiä tosiaan. Ja muutenkin ihan säälittää, kun asiat on täysin pielessä eikä ymmärretä asioita ja miten mikäkin juttu liittyy toisiinsa. Sitten rakennetaan jotain älyttömiä tarinoita. En ole kiistämässä mitään siitä, etteikö K olisi ollut hyväntuulinen tai iloinen aiemmin viikolla, miksei olis. Nää keksityt kertomukset ja väärät tulkinnat ovat vaan niin naurettavia.
Et sitten selvää trollausta erota.🤣

Yhteistyössä