K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
💯 siellä kierrätetään varmaan miljoonatta kertaa viisujen titaniceja ja dinnerdateja yms.
Niin tai sitten näitä tyhjänpäiväisiä kuvia nykyhetkistä, joissa ei ole sitä samaa latausta kuin aikaisemmissa ja jotka ovat muutenkin nähtävillä henkilöiden omissa someissa. Ei mitään sisäpiirin tietoa siis. Ja jos sellaista on, se on luokkaa "fani antoi lahjan, jota kohde käytti kerran". Siis sekin on ihan kivaa sisältöä, mutta ei osoitus mitenkään kaksikon suhteen etenemisestä.

Joo en minä sitä Joksu-discordia tarkoittanut, joku muu sen veti mukaan.
Siltikin nämä "korjailut" ovat ihan turhia, koska täällä saa keskustella mistä haluaa. Jos haluat puhua tuosta, voit vein kommentoida, että niin mutta entäs se Bojere-discord. Eikä tarvitse edes siihen lainata viestiä. Ellei sitten sitä, jossa keskustelu ei vielä ollut harhautunut.

Eli tälläistä ei oo ees ollutkaan 😂 Täällähän puhutaan joka päivä K&B-aiheista vaikka ne ei tänne kuulukkaan. Itse en oo nähnyt missään mainintaa, että K&B ois nähty kaksin, kaikki mitä tullut vastaan niin ollut vaan, että nähtiin K&B seurueineen tai K,B, Jesse ja Joost.
Näinpä, ja jos jotain muuta olisi, niin sellaista on aika helppo keksiä päästäänkin.

Eli tälläistä ei oo ees ollutkaan 😂 Täällähän puhutaan joka päivä K&B-aiheista vaikka ne ei tänne kuulukkaan. Itse en oo nähnyt missään mainintaa, että K&B ois nähty kaksin, kaikki mitä tullut vastaan niin ollut vaan, että nähtiin K&B seurueineen tai K,B, Jesse ja Joost.
Jep. Toi kahdestaan olo on kyllä jonkun keksintöä vaan. Varmaan sitä ficcisisältöä, josta keskustellaan siinä salaisessa bojere-paikassa.

Olihan siinä muitakin aluksi mukana.
Kuka on päässyt todistamaan, että muka kahdestaan ovat jääneet. Jesse postasi aika myöhään syöllä toorin, jossa näkyi sekä Joost, Bojan että Kärtsä. Eikös Bojan laittanut stooria joskus viiden maissa kentältä tai jotain sellaista. Onhan sinnekin pitänyt mennä hyvissä ajoin, joten missäs vaiheessa tämä kahdestaan oleminen on sitten tapahtunut ja ennen kaikkea KUKA SEN ON PÄÄSSYT NÄKEMÄÄN.

En vitsaile. Olen tosissani.
Tästä ketjusta voisi tehdä psykologisen tutkielman esim. ihmisten pakkomielteestä omien pakkomielteisten harhojen liittämisestä realismiin.
Ois aika vaikeaa, kun et tiedä, kuka kirjoitti mitäkin. Siis et pysty seuraamaan kenenkään ajatuksenjuoksua, etkä siten oikein päättelemään, millä mielellä kirjoittaja kirjoittaa.

Yhteistyössä