V
vierailija
Vieras
Miksi silloin ei? Jankutus on muuten pahempaa.Älkää ainakaan nyt laittako kun aito on paikalla![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi silloin ei? Jankutus on muuten pahempaa.Älkää ainakaan nyt laittako kun aito on paikalla![]()
Mua ei ainakaan mikään Joksu-keskustelu kiinnosta. Seuraan kunnolla vain K&B:tä.Tumpun joksufanien.
Jankutus on koko ketjun tarkoitus.Miksi silloin ei? Jankutus on muuten pahempaa.
Niin tai sitten näitä tyhjänpäiväisiä kuvia nykyhetkistä, joissa ei ole sitä samaa latausta kuin aikaisemmissa ja jotka ovat muutenkin nähtävillä henkilöiden omissa someissa. Ei mitään sisäpiirin tietoa siis. Ja jos sellaista on, se on luokkaa "fani antoi lahjan, jota kohde käytti kerran". Siis sekin on ihan kivaa sisältöä, mutta ei osoitus mitenkään kaksikon suhteen etenemisestä.siellä kierrätetään varmaan miljoonatta kertaa viisujen titaniceja ja dinnerdateja yms.
Mites turvamiehet? Onko näkynyt areenakeikan jälkeen?Aikuiset ei puhu muista ihmisistä tuolla tavoin.
Joo en minä sitä Joksu-discordia tarkoittanut, joku muu sen veti mukaan.Mua ei ainakaan mikään Joksu-keskustelu kiinnosta. Seuraan kunnolla vain K&B:tä.
...jonka voi käsittää väärinkin. Mitähän he kertoivat?Onhan kun siitä on ainakin kaksi fania omalla nimimerkillään kertonutkin.
Tämä, minä olen täällä vain huudattamassa mummoja.Jankutus on koko ketjun tarkoitus.
K&B-aiheet ei kuuluu tähän ketjuun....jonka voi käsittää väärinkin. Mitähän he kertoivat?
Tutkielmia voisi tehdä myös huumorintajuttomuuden puutteesta.En vitsaile. Olen tosissani.
Tästä ketjusta voisi tehdä psykologisen tutkielman esim. ihmisten pakkomielteestä omien pakkomielteisten harhojen liittämisestä realismiin.
Hetkinen, oliko tässä nyt kaksi Discordia kyseessä? Mä ainakin olin kiinnostunut siitä Bojere-keskustelusta.Joo en minä sitä Joksu-discordia tarkoittanut, joku muu sen veti mukaan.
Nämä "mua" kommentit muiden viesteihin on täysin turhia, tajuatko? Sä et kirjoita täällä millään tunnistenumerolla, niin kukaan ei tuollaisia kommentteja mihinkään tarvitse.Mua ei ainakaan mikään Joksu-keskustelu kiinnosta. Seuraan kunnolla vain K&B:tä.
Tarkoitin siis vastata sinulle!Joo en minä sitä Joksu-discordia tarkoittanut, joku muu sen veti mukaan.
Korjasin vaan, että alun perin oli puhe siitä tumpun shippidiscordista.Tarkoitin siis vastata sinulle!
Nämä "en minä" -kommentit muiden viesteihin on täysin turhia, tajuatko? Sä et kirjoita täällä millään tunnistenumerolla, niin kukaan ei tuollaisia kommentteja mihinkään tarvitse.
Eli tälläistä ei oo ees ollutkaanK&B-aiheet ei kuuluu tähän ketjuun.
Siltikin nämä "korjailut" ovat ihan turhia, koska täällä saa keskustella mistä haluaa. Jos haluat puhua tuosta, voit vein kommentoida, että niin mutta entäs se Bojere-discord. Eikä tarvitse edes siihen lainata viestiä. Ellei sitten sitä, jossa keskustelu ei vielä ollut harhautunut.Joo en minä sitä Joksu-discordia tarkoittanut, joku muu sen veti mukaan.
Olihan siinä muitakin aluksi mukana.Eli tälläistä ei oo ees ollutkaanTäällähän puhutaan joka päivä K&B-aiheista vaikka ne ei tänne kuulukkaan. Itse en oo nähnyt missään mainintaa, että K&B ois nähty kaksin, kaikki mitä tullut vastaan niin ollut vaan, että nähtiin K&B seurueineen tai K,B, Jesse ja Joost.
Näinpä, ja jos jotain muuta olisi, niin sellaista on aika helppo keksiä päästäänkin.Eli tälläistä ei oo ees ollutkaanTäällähän puhutaan joka päivä K&B-aiheista vaikka ne ei tänne kuulukkaan. Itse en oo nähnyt missään mainintaa, että K&B ois nähty kaksin, kaikki mitä tullut vastaan niin ollut vaan, että nähtiin K&B seurueineen tai K,B, Jesse ja Joost.
Jep. Toi kahdestaan olo on kyllä jonkun keksintöä vaan. Varmaan sitä ficcisisältöä, josta keskustellaan siinä salaisessa bojere-paikassa.Eli tälläistä ei oo ees ollutkaanTäällähän puhutaan joka päivä K&B-aiheista vaikka ne ei tänne kuulukkaan. Itse en oo nähnyt missään mainintaa, että K&B ois nähty kaksin, kaikki mitä tullut vastaan niin ollut vaan, että nähtiin K&B seurueineen tai K,B, Jesse ja Joost.
Niin mut silloin kun nousivat taksiin ei ollut Joostia.Olihan siinä muitakin aluksi mukana.
Kuka on päässyt todistamaan, että muka kahdestaan ovat jääneet. Jesse postasi aika myöhään syöllä toorin, jossa näkyi sekä Joost, Bojan että Kärtsä. Eikös Bojan laittanut stooria joskus viiden maissa kentältä tai jotain sellaista. Onhan sinnekin pitänyt mennä hyvissä ajoin, joten missäs vaiheessa tämä kahdestaan oleminen on sitten tapahtunut ja ennen kaikkea KUKA SEN ON PÄÄSSYT NÄKEMÄÄN.Olihan siinä muitakin aluksi mukana.
Ois aika vaikeaa, kun et tiedä, kuka kirjoitti mitäkin. Siis et pysty seuraamaan kenenkään ajatuksenjuoksua, etkä siten oikein päättelemään, millä mielellä kirjoittaja kirjoittaa.En vitsaile. Olen tosissani.
Tästä ketjusta voisi tehdä psykologisen tutkielman esim. ihmisten pakkomielteestä omien pakkomielteisten harhojen liittämisestä realismiin.
Kerropas nyt kuka tällaista tarinaa on kertonut ja missä. Kuka on päässyt heitä seuraamaan. Faneja ei ole ollut mukana.Niin mut silloin kun nousivat taksiin ei ollut Joostia.
Mistä taksiin noustiin?Niin mut silloin kun nousivat taksiin ei ollut Joostia.
Ja mihin aikaan? Kuka näki.Mistä taksiin noustiin?