V
vierailija
Vieras
En usko.Näkyy ainakin niissä joissain ekoista riveistä samasta kohtaa kuvatuissa, tiktokista hakee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En usko.Näkyy ainakin niissä joissain ekoista riveistä samasta kohtaa kuvatuissa, tiktokista hakee.
En tiedä kuka on lentänyt pihalle koska itse häippäsin sieltä aika alussa. Muistan kuitenkin että Syklaami ja pari todella ärsyttävää K fania oli päätynyt kompostin discordiin.Höpö höpö, eipä ole asia noin.
Ärsyttävää?En tiedä kuka on lentänyt pihalle koska itse häippäsin sieltä aika alussa. Muistan kuitenkin että Syklaami ja pari todella ärsyttävää K fania oli päätynyt kompostin discordiin.
Jos kahdella ihmisellä on romantiikkaa välissään, niin ei sitä Joostin läsnäolo estä millään tavoin. Itse en edes Joostia huomannutNo ei ollut mitään iihquttavaa siinä, joku Joost mukana, onpa romanttista. Sanoin Kypros II, etkö osaa lukea?
Syklaami oli juurikin se ulos heitetty, eikö hän ole Aito?En tiedä kuka on lentänyt pihalle koska itse häippäsin sieltä aika alussa. Muistan kuitenkin että Syklaami ja pari todella ärsyttävää K fania oli päätynyt kompostin discordiin.
Se toinen K fani on aina äänessä BK discordissa. Rasittava tapaus.Ärsyttävää?
No voin sanoo että on se keskustelu sammunut kaikissa muissakin pienissä kuppikunnissa oli ne sit K liittyviä tai JO.Meinaatko että JO fanitus on loppunut kokonaan? Itse veikkaan että ovat kompostissa perustaneet pienemmän tai pienempiä kuppikuntia. Samoin on käynyt BK:ssa. Tuskin keskustelu on kokonaan lakannut, ovat vain siirtyneet muualle
Jos sitä romantiikkaa olisi, ei Joost ois pyörinyt minuuttiakaan mukana. Ei se silti sitä estä, etteikö sitä vois myöhemmin ollaJos kahdella ihmisellä on romantiikkaa välissään, niin ei sitä Joostin läsnäolo estä millään tavoin. Itse en edes Joostia huomannut
Mistä tää tiedetään?Syklaami oli juurikin se ulos heitetty, eikö hän ole Aito?
Et vaan ole oikeassa paikassaNo voin sanoo että on se keskustelu sammunut kaikissa muissakin pienissä kuppikunnissa oli ne sit K liittyviä tai JO.
Eihän siellä enää kukaan ole äänessä kuin ehkä kerran viikossa.Se toinen K fani on aina äänessä BK discordissa. Rasittava tapaus.
Kertonut Lontoon matkastaan Discordissa ja täällä.Mistä tää tiedetään?
Miten oikeaan paikkaan sit pääsee jos kaikki nää on sammunut yksitellen?Et vaan ole oikeassa paikassa![]()
En usko. Itse ole yhdessä pienemmässä Bojere ryhmässä ja keskustelu on suht aktiivistaNo voin sanoo että on se keskustelu sammunut kaikissa muissakin pienissä kuppikunnissa oli ne sit K liittyviä tai JO.
Miten sinne pääsis?En usko. Itse ole yhdessä pienemmässä Bojere ryhmässä ja keskustelu on suht aktiivista
Jep samoin komposti.En usko. Itse ole yhdessä pienemmässä Bojere ryhmässä ja keskustelu on suht aktiivista
Olemalla hyvä tyyppi.Miten sinne pääsis?![]()
Ja miten sinä kontribuoit näihin yhteisöihin?Oli vielä puoli vuotta - vuosi sitten aina äänessä, vajakki
Eli näitä ryhmiä on perustettu siis todella paljon, jos ne missä sinä olet ovat sammuneet. Jos olet Aito niin syy on sinussa. Ihmiset ovat perustaneet uusia ryhmiä, jos ovat huomanneet luopioiden olevan mukana.Miten oikeaan paikkaan sit pääsee jos kaikki nää on sammunut yksitellen?
Kuulostaa trollilta... Sanoisit edes, missä voi ottaa yhteyttä jos sinne haluaa. Minä ainakin kaipaisin aktiivista paikkaa Bojere-keskustelulle.Olemalla hyvä tyyppi.
Mikä tuollainen sana edes on, pösilö.Ja miten sinä kontribuoit näihin yhteisöihin?
Nyt tosin näyttäisi olevan sellainen tilanne, että kaikki perslävet on vihdoin pudonneet matkasta.Eli näitä ryhmiä on perustettu siis todella paljon, jos ne missä sinä olet ovat sammuneet. Jos olet Aito niin syy on sinussa. Ihmiset ovat perustaneet uusia ryhmiä, jos ovat huomanneet luopioiden olevan mukana.
Ihmettelen, että mitä keskusteltavaa heistä siellä oikein on? Vai onko keskustelu täysin mielikuvitukseen pohjautuvien satujen, dmfsn-art linkkien ja shippihallusinaatioiden varassa?En usko. Itse ole yhdessä pienemmässä Bojere ryhmässä ja keskustelu on suht aktiivista
Ne on kaikki täällä.Nyt tosin näyttäisi olevan sellainen tilanne, että kaikki perslävet on vihdoin pudonneet matkasta.