V
vierailija
Vieras
Ois loukkaus Dzejlaa kohtaan.Ei ole Dzejlan näköinen ja tuskinpa on tuo, ulkomailla kun näyttää olevan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ois loukkaus Dzejlaa kohtaan.Ei ole Dzejlan näköinen ja tuskinpa on tuo, ulkomailla kun näyttää olevan.
Jep. Siinä on syvälliselle vantaalaiselle henkisesti tasavertainen kumppanuus.”Voin henkisesti hyvin, kun laitan botoxia”
On juurikin yhtä persoonattoman näköinen. Ja on juurikin hän.Ei ole Dzejlan näköinen ja tuskinpa on tuo, ulkomailla kun näyttää olevan.
No siitä nyt ei vielä ole todisteita. Aivan eri näköiset kylläkin, Dz:llä ei ole leikatut perse, tissit, botoxia ja huulitäytteet.On juurikin yhtä persoonattoman näköinen. Ja on juurikin hän.
Eikä kohde ole joku typerä Rodos.Lauri lomailee tyylillä.
Paremmin varmaan mennä selkeästi eri lennoilla tai muuten välttää näkymästä yhdessä, jos haluaa välttää kaikkia juoruja. Aika harva suomi julkki sellasta tekee. Ehkä muutama nimi tulee mieleen, jotka saattaisi jopa tän luokan vaivaa nähdä pitääkseen suhteensa pois julkisuudesta.Oikein kuvan kanssa, näyttää vain hoikemmalta kuin se täällä ehdotettu tummahiuksinen (ja hiukan vaaleammat hiukset) Aika tyhmää käyttää jotain ilm. Finnairin lentoa, jos haluaa et asia ei paljastu.
Satamassa Roodoksen, ei vertaa niiden lanteiden, daa dirlan dirlan daadaaEikä kohde ole joku typerä Rodos.
Varmasti tekevät, J nyt yksinkertaisesti on vaan tyhmä.Paremmin varmaan mennä selkeästi eri lennoilla tai muuten välttää näkymästä yhdessä, jos haluaa välttää kaikkia juoruja. Aika harva suomi julkki sellasta tekee. Ehkä muutama nimi tulee mieleen, jotka saattaisi jopa tän luokan vaivaa nähdä pitääkseen suhteensa pois julkisuudesta.
Ai oisit itsekin varannut shipin takia, muttet ehtinyt, ja nyt kun tuli tää tieto, et varaakaan. .Ja jotkut matkustaa Sloveniaan shipin takia, onneks en vielä kerännyt varaan matkaa. Kun vielä streemataankin.
Varmasti tekevät, J nyt yksinkertaisesti on vaan tyhmä.
Ei ne viisujen tulokset kaikkea kerro. Felician biisi on näistä striimatuimpien joukossa.Ruotsin Felicialla on muuten enemmän kuuntelijoita kuin K:lla tällä hetkellä.
SEhän oli itse naispuolinen tähtipölyhaukkaEiköhän ex jättänyt tollaisen häntäheikin.
No olin miettinyt varata, mutta ehkä meen Sloveniaan joku toinen kerta, hotellin pystyy perua. Ton streemauksen taitaa nähä Suomestakin, jos vain maksaa paremman Vpn.Ai oisit itsekin varannut shipin takia, muttet ehtinyt, ja nyt kun tuli tää tieto, et varaakaan. .
Nuo kuvat feedissä on juurikin Rodokselta jälkeenpäin. Stoorissaan oli yksi kuva noista juuri silloin kun oli paikan päälläEi ole Dzejlan näköinen ja tuskinpa on tuo, ulkomailla kun näyttää olevan.
Ei ole, keksitty juttu se Pyhimys ainakin, jos joku sellaista luuli. Ja löytyy varmaan hiukan varakkaampiakin miehiä kuin joku K, jos niikseen tulee.SEhän oli itse naispuolinen tähtipölyhaukka
Kai sen nyt näkee millä tahansa vpn:lläNo olin miettinyt varata, mutta ehkä meen Sloveniaan joku toinen kerta, hotellin pystyy perua. Ton streemauksen taitaa nähä Suomestakin, jos vain maksaa paremman Vpn.
No eikä ollut samoja kuvia, muistan kyllä.Nuo kuvat feedissä on juurikin Rodokselta jälkeenpäin. Stoorissaan oli yksi kuva noista juuri silloin kun oli paikan päällä
Ei näe, minulla ainakin ilmaisessa jonkinlainen aikaraja Kapersky siis (joudun ottaan varmaan maksullisen version siitä)Kai sen nyt näkee millä tahansa vpn:llä
Onpas tuo, missä lannevaate.No eikä ollut samoja kuvia, muistan kyllä.