V
vierailija
Vieras
Eikä siis ihan heti tajunnut tätä mahtavaa yhteyttä, mikä heillä on suomalaisten kanssa.Vähän noloa oli, kun vielä 2023 teki pitempiä keikkoja Keski-Euroopassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä siis ihan heti tajunnut tätä mahtavaa yhteyttä, mikä heillä on suomalaisten kanssa.Vähän noloa oli, kun vielä 2023 teki pitempiä keikkoja Keski-Euroopassa.
Nyt olikin puhe siitä, missä välissä ois kerennyt ottamaan.Kaikesta näkee, ettei ollut, miks pitää keksiä tälläisiä.
Oma mielipiteeni siitä et ei kannattaisi.Niin...?
Heti sen jälkeen, kun oli tiiraillut tissejä hetken.Nyt olikin puhe siitä, missä välissä ois kerennyt ottamaan.
En halunnut seistä, maamme laulussa piti, tosin meiän katsomo meinannut ees tajuta sitä.Voit itsekin nousta seisomaan. Se on ihan oma valinta.
Ilman perusteluja sitten ilmeisesti.Oma mielipiteeni siitä et ei kannattaisi.
Voi päätellä et ei missään ja onko järkeä.Nyt olikin puhe siitä, missä välissä ois kerennyt ottamaan.
Ei kai sitä kesken keikan oltu kuvattu?Heti sen jälkeen, kun oli tiiraillut tissejä hetken.
Kyllä mä ainakin näin useita hetkiä, joissa ois kerennyt ottamaan.Voi päätellä et ei missään ja onko järkeä.
Miks minun sitä erityisesti tartteis perustella, ihan nää älyvapaat postauksensa (pelleshippaaja kun on)Ilman perusteluja sitten ilmeisesti.
Viimeinen kirjoittamani sana.Kyllä mä ainakin näin useita hetkiä, joissa ois kerennyt ottamaan.
Oot jotain mieltä, mutta mitään pohjaa siihen sulla ei ole? No, aika helppoa kumota sellainen mielipide sitten. Eli ihan ok on olla omalla kuvallaan, mitään hälyyttävää ei ole tilillään ikinä julkaissut. Vain söpöä ihastelua, joka antaa symppiksen kuvan.Miks minun sitä erityisesti tartteis perustella, ihan nää älyvapaat postauksensa (pelleshippaaja kun on)
Nyt oli puhe siitä, olisiko ollut mahdollisuuksia ottamiseen.Viimeinen kirjoittamani sana.
Ei ole. Jos sun takana olevat ei nouse syystä tai toisesta, niin et nouse sinäkään, jos sulla on yhtään käytöstapoja. Ilmeisesti sulla ei siis kuitenkaan ole.Voit itsekin nousta seisomaan. Se on ihan oma valinta.
Sinä et ainakaan tiedä, koska a) et tunnu ymmärtävän mitään tällaisten isojen konserttien järjestämisestä ja tuotannosta b) et selvästi ole seurannut K:n viime aikaisia haastiksia ja puheita ja jankkaat typeriä juttuja yhden vanhan tapauksen/haastiksen perusteella.Mistä sä sen tiedät, ottiko siinä halutessaan huikkaa?
Ei minulle anna, eikä ole muutenkaan pitkään aikaan antanut muutenkaan tämän ja tanskalaisen kaverinsa tapa fanittaa, hiukan jo häiriintynyttä sellaista nämä keinotekoiset sormukset ja kaikki.Oot jotain mieltä, mutta mitään pohjaa siihen sulla ei ole? No, aika helppoa kumota sellainen mielipide sitten. Eli ihan ok on olla omalla kuvallaan, mitään hälyyttävää ei ole tilillään ikinä julkaissut. Vain söpöä ihastelua, joka antaa symppiksen kuvan.
Sekoitat nyt kommentoijia.Sinä et ainakaan tiedä, koska a) et tunnu ymmärtävän mitään tällaisten isojen konserttien järjestämisestä ja tuotannosta b) et selvästi ole seurannut K:n viime aikaisia haastiksia ja puheita ja jankkaat typeriä juttuja yhden vanhan tapauksen/haastiksen perusteella.
Ficcikirjailijan kasvoillaan ja nimellään esiintymisen ymmärrän, koska on sentään jotain järkisisältöä siellä, pääsy discord ryhmään ja kirjallisuusasiaa esim.Ei minulle anna, eikä ole muutenkaan pitkään aikaan antanut muutenkaan tämän ja tanskalaisen kaverinsa tapa fanittaa, hiukan jo häiriintynyttä sellaista nämä keinotekoiset sormukset ja kaikki.
Ja missäs välissä niitäkään tiiraili. Sieltä lavalta on hitommoinen matka yleisöön. Vähän vaikea tiirata. Mut joo. Nää sun trollailut on jo niin järjettömän noloja ja tylsiä, et voisit oikeesti jo lopettaa.Heti sen jälkeen, kun oli tiiraillut tissejä hetken.
Ei kiinnosta minua tälläinen jankkaus.Nyt oli puhe siitä, olisiko ollut mahdollisuuksia ottamiseen.
Sun mielestä voi olla häiriintynyttä, mutta kohteiden mielestä ne olivat todella kivat, ts. uskon, että Jerekin tykkäsi, jos Bojankin kerran piti niistä.Ei minulle anna, eikä ole muutenkaan pitkään aikaan antanut muutenkaan tämän ja tanskalaisen kaverinsa tapa fanittaa, hiukan jo häiriintynyttä sellaista nämä keinotekoiset sormukset ja kaikki.
Yleisöön, hulluko olet?Ja missäs välissä niitäkään tiiraili. Sieltä lavalta on hitommoinen matka yleisöön. Vähän vaikea tiirata. Mut joo. Nää sun trollailut on jo niin järjettömän noloja ja tylsiä, et voisit oikeesti jo lopettaa.
Vai oikein näit. Etpä ole tainnut nähdä. Olitko edes paikalla ja missäs istuit tai seisoit.Kyllä mä ainakin näin useita hetkiä, joissa ois kerennyt ottamaan.
Kyllä sitä kesken keikankin voi mennä vähän tiirailemaan tissejä, olihan niitä taukoja.Ei kai sitä kesken keikan oltu kuvattu?