V
vierailija
Vieras
No eipä niitä X:ssä suomalaisissa montaa tällä kuvauksella ole, se tanskalaisen kaveri.Ketähän tarkoitat, etukirjain?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No eipä niitä X:ssä suomalaisissa montaa tällä kuvauksella ole, se tanskalaisen kaveri.Ketähän tarkoitat, etukirjain?
Ei pitkiä, eikä todellakaan ryypännyt niissä väleissä, tuskinpa haluais pilata tärkeää konserttiaan.Häh? Vaikka kuinka monta taukoa oli hänellä keikalla.
Ai niin discordissa vai? No onpa taas tosi rohkeaa, mitä ihmettä.Aika rohkeaa julkaista omakuvansa Bojanin kanssa ton yhden K-fani shippaajan, ihan eri vaikutelma oli itelle tullut juttujensa perusteella, no jotkut ns. vanhatkin on lapsenomaisia.
X tilillä, minä en ole discordissa.Ai niin discordissa vai? No onpa taas tosi rohkeaa, mitä ihmettä.
Huoh. K kertoi tästä nimenomaisesta yhdestä kerrasta siinä haastiksessa. On myös monta kertaa viime aikoina puhunut, että jatkossa asioita hoidetaan eritavalla ja ammattimaisemmin.Ei näyttäny olevan kännissä kyllä siellä Ruattissakaan.Ei ne proot katos
Näin juuri.Huoh. K kertoi tästä nimenomaisesta yhdestä kerrasta siinä haastiksessa. On myös monta kertaa viime aikoina puhunut, että jatkossa asioita hoidetaan eritavalla ja ammattimaisemmin.
Mitä ihmeen taukoja. Ne oli vaatteiden vaihtoa tai esim lavalta toiselle siirtymistä varten ja ehkä pikaista pissataukoa varten. Koko show oli kellontarkasti ajoitettu ja harjoiteltu. Tajuatko millaiset välimatkat ja lavarakenteet tuolla on.Häh? Vaikka kuinka monta taukoa oli hänellä keikalla.
Tuo K vilkaisee fanin tissejä on jettu jo vauvalla aikoinaan. Tai ainakin yksi sellainen.Mulla on video paidattomasta Bojanista, jota ei ole ikinä jaettu missään, mutta en mäkään sitä jaa. On kyllä suht kaukaa kuvattu.
Huhh!Joku on kattonu väärin, se oli Käärijän faija kuiskuttelemassa Bojanin korvaan ja halaamassa toooodella pitkään![]()
Ai B:n vai, ketäs nyt normofanit kiinnostaisi?Tuo K vilkaisee fanin tissejä on jettu jo vauvalla aikoinaan. Tai ainakin yksi sellainen.
Joku on kattonu väärin, se oli Käärijän faija kuiskuttelemassa Bojanin korvaan ja halaamassa toooodella pitkään![]()
Onkuin joku Tiina-kirjan nimi.Tuo K vilkaisee fanin tissejä on jettu jo vauvalla aikoinaan. Tai ainakin yksi sellainen.
Niin, sillähän oli aina ne ärtyneen näköiset nännit valkoisen puseronsa alla. Sen näköiset että purtu yöt läpeensäAi B:n vai, ketäs nyt normofanit kiinnostaisi?
Mitä rohkeata siinä on? Jos puhutaan samasta henkilöstä niin olen nähnyt ennenkin hänen kuviaan eli miltä kyseinen henkilö näyttää.Aika rohkeaa julkaista omakuvansa Bojanin kanssa ton yhden K-fani shippaajan, ihan eri vaikutelma oli itelle tullut juttujensa perusteella, no jotkut ns. vanhatkin on lapsenomaisia.
Eipä ole X-tilillä aiemmin tietääkseni ollut eli minä en tiennyt, ehkä sit jossakin suljetuissa paikoissa, on minusta rohkeaa ton sisällön perusteella mitä tuottaa eli kaikki ei ehkä tykkää jne.Mitä rohkeata siinä on? Jos puhutaan samasta henkilöstä niin olen nähnyt ennenkin hänen kuviaan eli miltä kyseinen henkilö näyttää.
H-alkuinen nimimerkki siis.Eipä ole X-tilillä aiemmin tietääkseni ollut eli minä en tiennyt, ehkä sit jossakin suljetuissa paikoissa, on minusta rohkeaa ton sisällön perusteella mitä tuottaa eli kaikki ei ehkä tykkää jne.
Voi naaiiviis. Ei se kuule montaa sekuntia kestä hörpsäistä.Mitä ihmeen taukoja. Ne oli vaatteiden vaihtoa tai esim lavalta toiselle siirtymistä varten ja ehkä pikaista pissataukoa varten. Koko show oli kellontarkasti ajoitettu ja harjoiteltu. Tajuatko millaiset välimatkat ja lavarakenteet tuolla on.
Kaikesta näkee, ettei ollut, miks pitää keksiä tälläisiä.Voi naaiiviis. Ei se kuule montaa sekuntia kestä hörpsäistä.
Harjaantunu silmä näkee muutaman lonksun Hyvään puuhun mennessäKaikesta näkee, ettei ollut, miks pitää keksiä tälläisiä.
Ja vähän tuijotella tisuleita samalla, kunnon mies.Voi naaiiviis. Ei se kuule montaa sekuntia kestä hörpsäistä.
OliTulisydämen ja frikatilhin jutut, oliko niiden alkuperäinenkin lähde Jodel? Siis ennen niitä kuvakaappauksia?
No sit varmaan sama. Minä olen nähnyt eikä kyse ole mistään suljetusta ryhmästä.H-alkuinen nimimerkki siis.