K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen JO-fani ja Bojan-fani ja kyllä ärsyttää nämä haukkumiset, mutta samalla ne haukkumiset on niin kaukaahaettuja (Bojan hiiri? Mies, joka on käynyt draamalukiota ja esiintynyt pienestä pitäen ja on aina kaikkialla bileiden keskipiste. Tai JO humppabändi? On tunnustettu erittäin kovaksi livebändiksi ja saanut siitä kehuja kaikilta.). Minusta nämä JO haukkumiset on oikeasti vaan säälittäviä "minä haukun sitä, kun joku haukkuu minun pitämääni artistia" ja tavallaan vähän ymmärränkin, koska K:ta haukutaan niin ilkeällä tavalla. Välillä reagoin mutta aika usein vain hymähdän ja ohitan.

K ei ole paras laulaja, joten on helppo iskeä lauluääneen. Siinä on totuudensiemen. K:lla on kiistatta pötsiä. On helppo haukkua häntä siitä ja ylipäätään ilkeillä ulkonäön suhteen. K esittää kömpelöjä vitsejä ja puhuu rallienglantia. Helppo haukkua jälleen. K:lla on vain ammattitutkinto. Helppo haukkua. Ja sellainen haukkuminen on epäreiluinta, jossa puhutaan ihmisen henkilökohtaisista ominaisuuksista ja tehdään niistä heikkouksia.

Vaikka en fanita K:ta, en kestä yhtään hänen haukkumistaan. Olen ollut koulukiusattu, joten olen erittäin herkillä kaikenlaisen kiusaamisen suhteen, ja vaikka fanitan JO:ta, ovat nämä olleet aina niitä koulun suosittuja tähtiä. K on ollut se erilainen, outo ja jota haukutaan ja jolle nauretaan. Hän ei itse niistä nykyään välitä (mikä on aivan ihanaa), mutta minä välitän. Siksi siis olen hänen ritari valkoisen ratsun kera. Pahoittelut siitä.
Mä en kyllä ymmärrä, että joku alkaisi haukkua Bojania, jos K:ta haukutaan. Ja miten K:ta on täällä rumasti haukuttu ennen kuin tää Bojanin haukkujaluuseri aloitti? Ei mitenkään. Hän ei vain kestä jos joku ei tykkää Käärijästääää! Lapsellinen tapaus.
Kyllä tän Bojan-haukkujan täytyy vain inhota Bojania, juuri syistä jotka mainitsit. Hyvännäköinen, lahjakas, sosiaalisesti taitava ja ystävällinen, kiltti henkilö, jota Jere rakastaa. Jostain syystä trolli-ressukallemme liikaa.

Jere kuolaa Erikan tissejä, eikä sinun. Ymmärrän et harmittaa.
Sinä projisoit omia ajatuksiasi. Mitä edes tarkoitetaan kuolaamisella? Ihailu on ihan eri asia kuin rasvainen kuolaus seksuaalisessa mielessä. Jälkimmäinen muistuttaa hyväksikäyttöä ja sitä K ei todellakaan tee. Jos olisi sellainen rasvaäijä, ei takulla olisi niin hyvä ystävä Erikan kanssa tai esim. Bessin.

Ja edelleen kukaan kommenttikentän ihmisistä ei tunne häntä eikä voi tietää, mitä hänen päässään liikkuu. Argumenttina "kun muutkin sanoo, niin minäkin sanon" on yksi kestämättömimmistä. Kasvata selkärankaa äläkä toistele papukaijana muiden projisointeja.
Ja en ole tässä kiistämässä sitä, mitä K katsoo, vaan sitä mitä kuvittelet hänen ajattelevan.
Miehen edessä on herkullisen isot tissit, niin mitä luulet miehen ajattelevan. Älä ole noin naiivi.
-eri

Tää sun teksti on ehkä sairain haukkuminen kaikista. Et tee sitä edes vitsillä. Kaikki JO:sta sanotut on ihan höpö höpöä, mutta allekirjoitat kaiken K:n haukkumiset, mutta et muka tykkää. Yök.
En yhtään ymmärrä, mitä yrität sanoa. Mikä on nyt yök? Koska myönnän, että K:n haukkumisissa on tehty hänen ominaisuuksistaan heikkouksia, kun taas JO:n haukkumiset on vedetty käytännössä ihan hatusta eikä millään tavalla liity bändin ominaisuuksiin? Viisi erittäin hyvännäköistä ja lahjakasta miestä ja joku yrittää kitistä, miten ovat niin pappautuneita. Just joo. Ihan naurettavaa. Säälittävää suorastaan.

Sinä projisoit omia ajatuksiasi. Mitä edes tarkoitetaan kuolaamisella? Ihailu on ihan eri asia kuin rasvainen kuolaus seksuaalisessa mielessä. Jälkimmäinen muistuttaa hyväksikäyttöä ja sitä K ei todellakaan tee. Jos olisi sellainen rasvaäijä, ei takulla olisi niin hyvä ystävä Erikan kanssa tai esim. Bessin.
Onkohan Jerpukka haaveillut myös Bessin muhkeista mansikoista.

Mä tunnustan että pidän hyvin paljon Jerestä ja hänen lavan ulkopuolisesta olemuksesta haastiksissa ja puheäänestään. Ja myös lauluäänestään, mutta nyt tulee tabu: En siedä sitä huutomoodia viittä sekuntia enkä välitä myöskään hänen loireista enkä pikkumuna enkä pskajutuistakaan.
Mun toive on, että ne itsensä pienennys-läpät jäis kans kokonaan historiaan. Ehkä hän aina tiesi mihin pystyy, mutta kun ei vielä ollut tehnyt sitä, niin kompensoi noilla ihme jutuillaan omasta kiinnostamattomuudestaan. Että jospa nyt kansakunnan bilekunkkuna räjäytettyään vihdoinkin ownais sen, että häntä kyllä ihaillaan. (Heittereitä toki aina on, mutta ei kai heille kannata keikoilla puhua).

Olipas kummallinen toi yksi muka koko keikan kooste, sillä Erikan Ich kommea siinä ei ole eli jonkun ns. vihaajan tekele, ja Joost siinä kumminkin saa esittää myös omansa biisin niin silloin kyllä hiukan vääristää tämä nimi full consert video, no tonhan nyt sentään olin nähny livenä, mutta tyhmää. Mitähän muuta tuolta nyt sit puuttuukaan.
Sanooko videon kuvauksessa asiasta mitään?
t. keikan taltioija, jolla ei ollutkaan enää rec päällä keikan loppupuolella 😆

En yhtään ymmärrä, mitä yrität sanoa. Mikä on nyt yök? Koska myönnän, että K:n haukkumisissa on tehty hänen ominaisuuksistaan heikkouksia, kun taas JO:n haukkumiset on vedetty käytännössä ihan hatusta eikä millään tavalla liity bändin ominaisuuksiin? Viisi erittäin hyvännäköistä ja lahjakasta miestä ja joku yrittää kitistä, miten ovat niin pappautuneita. Just joo. Ihan naurettavaa. Säälittävää suorastaan.
Tää kertoo susta enemmän kuin tuhat sanaa, luepa se edellinen viestini uudestaan. Sä vaan yrität naamioida K:n haukkumisen muka siihen, että et tykkää siitä. Kuule ei kaikki pidä sinun palvonnan kohteita hyvännäköisinä ja lahjakkaina. Säälittävä olet sinä.

Mun toive on, että ne itsensä pienennys-läpät jäis kans kokonaan historiaan. Ehkä hän aina tiesi mihin pystyy, mutta kun ei vielä ollut tehnyt sitä, niin kompensoi noilla ihme jutuillaan omasta kiinnostamattomuudestaan. Että jospa nyt kansakunnan bilekunkkuna räjäytettyään vihdoinkin ownais sen, että häntä kyllä ihaillaan. (Heittereitä toki aina on, mutta ei kai heille kannata keikoilla puhua).

Huomaa, että te ette ymmärrä huumoria ollenkaan. Noi kaikki ovat olleet osa sitä Käärijä-hahmoa ja brändiä. K on itse puhunut tästä, että Käärijä on hahmona altavastaaja ja on myös sanonut, että on pitänyt nyt miettiä uudestaan joitain läppiä, koska ne eivät toimi enää, mm. rahajutut.

Huomaa, että te ette ymmärrä huumoria ollenkaan. Noi kaikki ovat olleet osa sitä Käärijä-hahmoa ja brändiä. K on itse puhunut tästä, että Käärijä on hahmona altavastaaja ja on myös sanonut, että on pitänyt nyt miettiä uudestaan joitain läppiä, koska ne eivät toimi enää, mm. rahajutut.
Ois kantsinut miettiä viisujen jälkeen (ainakin kotimaassa) uusiksi se en kiinnosta ketään -läppä.

Uusimmat

Yhteistyössä