K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katso se video ennen kuin nolaat itseäsi liikaa. Videon kommenttikentässäkin naureskellaan Jeren tissien katsomiselle.
Ja edelleen kukaan kommenttikentän ihmisistä ei tunne häntä eikä voi tietää, mitä hänen päässään liikkuu. Argumenttina "kun muutkin sanoo, niin minäkin sanon" on yksi kestämättömimmistä. Kasvata selkärankaa äläkä toistele papukaijana muiden projisointeja.
Ja en ole tässä kiistämässä sitä, mitä K katsoo, vaan sitä mitä kuvittelet hänen ajattelevan.

En tiedä mistä noi Tavastia jutut on lähteneet mutta kuulostaa tosi oudoilta, joten ehkä joku keksii ihan omasta päästään. Tai sitten jotain työntekijää siellä v itutti että joutui sunnuntaina töihin, vaikka itse saikin siitä tuplapalkan.

Paikka oli kuitenkin melko lailla täysi, huomattavasti enemmän näyttää olevan lippuja vielä esim lähes kaikille seuraavan kuukauden keikoille siellä. Tosin yleisö vaan biletti täysillä pelkän musiikin voimlla niin ehkä juomia ei myyty toivotusti.
Häh? Ei kai Tavastian kaltaisessa työpaikassa voi viikonlopputyö vtuttaa? Ts. kenelle sinne pestautuneelle se tulee jonain yllätyksenä?

Mulle Käärijän musiikissa ja keikoissa ei oo kyllä mitenkään tärkeintä, että laulaako hän jokaisen nuotin puhtaasti tms. Jos näitä jaksat täällä viestistä toiseen nillittää, niin hän ei varmasti oo sun juttu ja voit alkaa seurata jotain muuta. Itselle noin miljoona kertaa tärkeämpiä juttuja on esim se energia ja välittömyys jotka hän tuo lavalle, ja myös biisit itsessään. Lisäksi K todellakin laulaa hänen musiikkiinsa aivan riittävän hyvin ja hänellä on kaunis pehmeä ääni.
👍

JO fandom on kyl tosi toksinen, sori vaan. Mikä mua henk.koht vituttaa on se, et heitä ei puolusteta samalla tavalla kuin Käärijää. JO lyödään lyttyyn, kun taas Käärijällä löytyy näitä ritareita valkoisen ratsun kanssa.
Olen JO-fani ja Bojan-fani ja kyllä ärsyttää nämä haukkumiset, mutta samalla ne haukkumiset on niin kaukaahaettuja (Bojan hiiri? Mies, joka on käynyt draamalukiota ja esiintynyt pienestä pitäen ja on aina kaikkialla bileiden keskipiste. Tai JO humppabändi? On tunnustettu erittäin kovaksi livebändiksi ja saanut siitä kehuja kaikilta.). Minusta nämä JO haukkumiset on oikeasti vaan säälittäviä "minä haukun sitä, kun joku haukkuu minun pitämääni artistia" ja tavallaan vähän ymmärränkin, koska K:ta haukutaan niin ilkeällä tavalla. Välillä reagoin mutta aika usein vain hymähdän ja ohitan.

K ei ole paras laulaja, joten on helppo iskeä lauluääneen. Siinä on totuudensiemen. K:lla on kiistatta pötsiä. On helppo haukkua häntä siitä ja ylipäätään ilkeillä ulkonäön suhteen. K esittää kömpelöjä vitsejä ja puhuu rallienglantia. Helppo haukkua jälleen. K:lla on vain ammattitutkinto. Helppo haukkua. Ja sellainen haukkuminen on epäreiluinta, jossa puhutaan ihmisen henkilökohtaisista ominaisuuksista ja tehdään niistä heikkouksia.

Vaikka en fanita K:ta, en kestä yhtään hänen haukkumistaan. Olen ollut koulukiusattu, joten olen erittäin herkillä kaikenlaisen kiusaamisen suhteen, ja vaikka fanitan JO:ta, ovat nämä olleet aina niitä koulun suosittuja tähtiä. K on ollut se erilainen, outo ja jota haukutaan ja jolle nauretaan. Hän ei itse niistä nykyään välitä (mikä on aivan ihanaa), mutta minä välitän. Siksi siis olen hänen ritari valkoisen ratsun kera. Pahoittelut siitä.

Omia fantasioitasi taidat ennen kaikkea projisoida. Taidat olla mummeli, jolla on jäänyt oman seksuaalisuuden tutkiminen kesken. Aika monet muutkin naiset ja miehet tykkää isoista tisseistä ja voi ihailla niitä ihan esteettisessä mielessä ilman mitään kuolaamista. K ei todellakaan ole mikään limanuljaska, vaikka nii tahdot kuvitella.
Olen mies ja tykkään miehistä. Silti ällöttää tollanen naisten tissien tuijottaminen mitä Jere harrastaa.

Jodelista. Joksujen kanavalla on eilen laitettu keikan jälkeen aloitus, jossa puhutaan näitä samoja asioita. Yleisestikin ollut nihkeitä ainakin eilen järkkärit ja baarihenkilökunta. No joo, eivät varmasti pidä kaikista esiintyjistä mutta pitäisi sitä olla ammattimainen ja jättää tuollaisessa tilanteessa oma mielipide sivuun.
Olin positiivisesti yllättynyt, ettei ovella tehty turvatarkastusta ollenkaan. En tosin muista oliko sellaista viimeksi? Lähinnä siis siksi hyvä, että sain vietyä vesipulloni mukana. Se oli tosin siinä vaiheessa tyhjä, eli ehkä ois sallittu silti. Kultsalla oli ihan saakelin aivovammaista ja jopa tyhjät pullot kerättiin pois. Silti sisällä sai ostaa täyden.

Olen JO-fani ja Bojan-fani ja kyllä ärsyttää nämä haukkumiset, mutta samalla ne haukkumiset on niin kaukaahaettuja (Bojan hiiri? Mies, joka on käynyt draamalukiota ja esiintynyt pienestä pitäen ja on aina kaikkialla bileiden keskipiste. Tai JO humppabändi? On tunnustettu erittäin kovaksi livebändiksi ja saanut siitä kehuja kaikilta.). Minusta nämä JO haukkumiset on oikeasti vaan säälittäviä "minä haukun sitä, kun joku haukkuu minun pitämääni artistia" ja tavallaan vähän ymmärränkin, koska K:ta haukutaan niin ilkeällä tavalla. Välillä reagoin mutta aika usein vain hymähdän ja ohitan.

K ei ole paras laulaja, joten on helppo iskeä lauluääneen. Siinä on totuudensiemen. K:lla on kiistatta pötsiä. On helppo haukkua häntä siitä ja ylipäätään ilkeillä ulkonäön suhteen. K esittää kömpelöjä vitsejä ja puhuu rallienglantia. Helppo haukkua jälleen. K:lla on vain ammattitutkinto. Helppo haukkua. Ja sellainen haukkuminen on epäreiluinta, jossa puhutaan ihmisen henkilökohtaisista ominaisuuksista ja tehdään niistä heikkouksia.

Vaikka en fanita K:ta, en kestä yhtään hänen haukkumistaan. Olen ollut koulukiusattu, joten olen erittäin herkillä kaikenlaisen kiusaamisen suhteen, ja vaikka fanitan JO:ta, ovat nämä olleet aina niitä koulun suosittuja tähtiä. K on ollut se erilainen, outo ja jota haukutaan ja jolle nauretaan. Hän ei itse niistä nykyään välitä (mikä on aivan ihanaa), mutta minä välitän. Siksi siis olen hänen ritari valkoisen ratsun kera. Pahoittelut siitä.
Tää sun teksti on ehkä sairain haukkuminen kaikista. Et tee sitä edes vitsillä. Kaikki JO:sta sanotut on ihan höpö höpöä, mutta allekirjoitat kaiken K:n haukkumiset, mutta et muka tykkää. Yök.

Musta taas se brat-jere on aivan ihana ja iso osa Käärijää ja artisti-Jereä. En pysty kuvittelemaan, että jättäisi sen pois. Mutta myönnetään, en välitä minäkään hänen lavajutuistaan, mutta ei minun tarvitsekaan. Ihmisissä on monia puolia eikä niistä kaikista tarvitse pitää. Mulle tosin olisi ihan käsittämätöntä jättää pois tuo belttaus-moodi. On siinä tosi taitava ja erottaa hänet kaikista muista. Se on hänen tavaramerkkinsä jopa ja esim Huhhahhei ei olisi sama biisi ilman sitä.

Minä rakastan sitä pientä ja sydämellistä Jereä, joka on aina sen brat-jeren takana, ja joka pilkahtelee ihan yllättävissäkin paikoissa. Se ei ole koskaan ilkeä, ja sillä on selkeästi arvot kohdallaan. Rahasta puhui silloin alkuvaiheessa, mutta sekin on jäänyt. Ehkä sitä nyt on niin ei tartte puhua siitä 😀.

Eurodiscossa vanhempien tulo lavalle, puhe perheen merkityksestä. "Tämä on elämäni paras päivä - tai toiseksi paras, paras oli, kun pikkuveli syntyi 18 vuotta sitten."

Mä en kyllä ymmärrä, että joku alkaisi haukkua Bojania, jos K:ta haukutaan. Ja miten K:ta on täällä rumasti haukuttu ennen kuin tää Bojanin haukkujaluuseri aloitti? Ei mitenkään. Hän ei vain kestä jos joku ei tykkää Käärijästääää! Lapsellinen tapaus.
Kyllä tän Bojan-haukkujan täytyy vain inhota Bojania, juuri syistä jotka mainitsit. Hyvännäköinen, lahjakas, sosiaalisesti taitava ja ystävällinen, kiltti henkilö, jota Jere rakastaa. Jostain syystä trolli-ressukallemme liikaa.

Yhteistyössä