K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä teen kans tunnustuksen. Olin eilen keikalla, vaikka en tykkää yhtään musiikistaan. Hypin kuitenkin siellä mukana, koska muutkin.
Miksi? En käsitä näitä K:n äänestä naukujia mutta en kyllä sinuakaan. Menette siis keikalle, jonka esiintyjää ette edes siedä, ette nauti hänen musiikistaan ettekä hänen äänestään, mutta pakko mennä, kun muutkin menee. Todella säälittävää.

Ei se asu ees ole mitenkään erityisen rivo ja tuskin ees on asusta kyse, kun Jere fantasioi naisista ja tisseistä. Taitaa poika tykätä isoista lolloista.
Tämä on sitä projisointia, joissa omia fantasioita ämpätään muihin, ihmisiin, joita ei tunne. Sinua voi kiinnostaa isot lollot mutta älä kuvittele tietäväsi, mistä muut ihmiset on kiinnostuneita.

Minä-muotoa ei tainnut olla eli äläpäs vääristele, veikkaan et joksut on monelle aika paljon helpompi fanituksen kohde, K faneilla riitaisempaa, osa vihaa Häärijää ja niin pois päin kekä kuuluu crewn tai sit mietitään ja paritellaan sen yksityiselämän suhteen.
JO fandom on kyl tosi toksinen, sori vaan. Mikä mua henk.koht vituttaa on se, et heitä ei puolusteta samalla tavalla kuin Käärijää. JO lyödään lyttyyn, kun taas Käärijällä löytyy näitä ritareita valkoisen ratsun kanssa.

Mä tunnustan että pidän hyvin paljon Jerestä ja hänen lavan ulkopuolisesta olemuksesta haastiksissa ja puheäänestään. Ja myös lauluäänestään, mutta nyt tulee tabu: En siedä sitä huutomoodia viittä sekuntia enkä välitä myöskään hänen loireista enkä pikkumuna enkä pskajutuistakaan.
Musta taas se brat-jere on aivan ihana ja iso osa Käärijää ja artisti-Jereä. En pysty kuvittelemaan, että jättäisi sen pois. Mutta myönnetään, en välitä minäkään hänen lavajutuistaan, mutta ei minun tarvitsekaan. Ihmisissä on monia puolia eikä niistä kaikista tarvitse pitää. Mulle tosin olisi ihan käsittämätöntä jättää pois tuo belttaus-moodi. On siinä tosi taitava ja erottaa hänet kaikista muista. Se on hänen tavaramerkkinsä jopa ja esim Huhhahhei ei olisi sama biisi ilman sitä.

Ei se asu ees ole mitenkään erityisen rivo ja tuskin ees on asusta kyse, kun Jere fantasioi naisista ja tisseistä. Taitaa poika tykätä isoista lolloista.
Omia fantasioitasi taidat ennen kaikkea projisoida. Taidat olla mummeli, jolla on jäänyt oman seksuaalisuuden tutkiminen kesken. Aika monet muutkin naiset ja miehet tykkää isoista tisseistä ja voi ihailla niitä ihan esteettisessä mielessä ilman mitään kuolaamista. K ei todellakaan ole mikään limanuljaska, vaikka nii tahdot kuvitella.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä