V
vierailija
Vieras
Uskovaisuus on vähän niin kuin olla valehtelija. Ollakseen uskiskin on lähtökohtaisesti nielaistava valheita. Tuskin siis itsekään ihan rehellinen on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No miksi luulet et miehet jää yksin määkimään ja syyttävät naisia yksinäisyydestä?Outo nainen, jolle kelpaa.
Borde vi prata lite men om religionens betydelse i svenskan?Unohdin et Aito vihaa uskiksia.![]()
Ateisti-Aito tarvitsee Jeesukselle korvikkeen.Jep, normaali ja terve ihminen jää jumiin bojeresatuihin…
Vielä sairaampaa on satuilla (K:n muista muka) jutuista, joista ei ole edes matskua samalla tasolla…Jep, normaali ja terve ihminen jää jumiin bojeresatuihin…
Kyllä, bojereuskovaiset ovat pahoja valehtelijoita, varsinkin itselleen.Uskovaisuus on vähän niin kuin olla valehtelija. Ollakseen uskiskin on lähtökohtaisesti nielaistava valheita. Tuskin siis itsekään ihan rehellinen on.
Miten selität sen että olet Bojeren lumoissa? Jeesus oli sentään oikea historiallinen henkilö.Uskovaisuus on vähän niin kuin olla valehtelija. Ollakseen uskiskin on lähtökohtaisesti nielaistava valheita. Tuskin siis itsekään ihan rehellinen on.
Enhän mä sitä epäillytkään, lue kommenttini uudestaan.No miksi luulet et miehet jää yksin määkimään ja syyttävät naisia yksinäisyydestä?
Karim-uskikset paljon pahempia.Kyllä, bojereuskovaiset ovat pahoja valehtelijoita, varsinkin itselleen.
Jeesus kuoli ristillä meidän syntiemme tähden. Herra vapahtaa.Miksiköhän luulet et nuoret miehet löytävät uskonnon ja patriarkaalisen parisuhde mallin? Voidaan lyödä naiset lyttyyn.
Vår Fader, du som är i himlen.Borde vi prata lite men om religionens betydelse i svenskan?
K&B eivät edes historiallisia, vaan oon jopa nähnyt kummatkin.Miten selität sen että olet Bojeren lumoissa? Jeesus oli sentään oikea historiallinen henkilö.
Mua ei kiinnosta pätkääkään nämä ”K:n muut jutut”, Bojere kaikista vähiten.Vielä sairaampaa on satuilla (K:n muista muka) jutuista, joista ei ole edes matskua samalla tasolla…
Missä oot jumissa?Jeesus kuoli ristillä meidän syntiemme tähden. Herra vapahtaa.
Ristillä t. JeesusMissä oot jumissa?
Jeesus muutti veden viiniksi ja B & K rakastavat toisiaan romanttisesti on samanlaista satuilua.K&B eivät edes historiallisia, vaan oon jopa nähnyt kummatkin.
Ootko nylkyttänyt vähän liikaa bojerelle?Jeesus kuoli ristillä meidän syntiemme tähden. Herra vapahtaa.
Myös sinun syntiesi. Armollinen on herra.Missä oot jumissa?
Älä ala tota vammasta hahmona esiintymistäsi, maija.Ristillä t. Jeesus
En harrasta syntejä.Myös sinun syntiesi. Armollinen on herra.
Rakkaus on aina vähän eri asia. Uskonto ei ole rakkautta nähnytkään.Miten selität sen että olet Bojeren lumoissa? Jeesus oli sentään oikea historiallinen henkilö.
Jumalan rakastaa sinua syntistäkin.Rakkaus on aina vähän eri asia. Uskonto ei ole rakkautta nähnytkään.