V
vierailija
Vieras
Olen B fani ja aivan hirveä ”teos”.Ja minä ku luulin K-fanit just tykkäs et ihanaa, naisellisesti käsillään elehtivä Jere.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen B fani ja aivan hirveä ”teos”.Ja minä ku luulin K-fanit just tykkäs et ihanaa, naisellisesti käsillään elehtivä Jere.
on se jännä miten B on rupsahtanut ja harmaantunut 3 vuodessa. Nuoresta ja nätistä siloposkesta on tullut vanha pappa.
Ei helevatti pitää olla tosi dementoitunut kommentoidakseen näin, et muista 1-2 sivua taaksepäin mistä koko keskustelu edes alkoi?![]()
Saanut isänsä geeniton se jännä miten B on rupsahtanut ja harmaantunut 3 vuodessa. Nuoresta ja nätistä siloposkesta on tullut vanha pappa.
Kärtsästäkö puhut? Jere.näyttää nyt viiskymppiseltä kääpiöalkoholistilta. Missä on se söpö viisuedustaja kolmen vuoden takaaon se jännä miten B on rupsahtanut ja harmaantunut 3 vuodessa. Nuoresta ja nätistä siloposkesta on tullut vanha pappa.
Hyi hitto mikä kuva.Miten joku kehtaa tuhertaa noin kammottavan räpellyksen.
Kärtsästäkö puhut? Jere.näyttää nyt viiskymppiseltä kääpiöalkoholistilta. Missä on se söpö viisuedustaja kolmen vuoden takaa
Ei kiinnosta. Enemmän ihmetyttää se miten Bojan voi näyttää 70v. papalta. Dannykin on nuorekkaampi.Kärtsästäkö puhut? Jere.näyttää nyt viiskymppiseltä kääpiöalkoholistilta. Missä on se söpö viisuedustaja kolmen vuoden takaa
Karim on hot.Löytää Karimin viekusta![]()
Niinpä! Ja ennenkaikkea se herttainen mies, joka hän silloin oli?Kärtsästäkö puhut? Jere.näyttää nyt viiskymppiseltä kääpiöalkoholistilta. Missä on se söpö viisuedustaja kolmen vuoden takaa
Ei tarvii enää ihmetellä. Syy on sun silmissäsi, niissä on köhnärupikaihi.Ei kiinnosta. Enemmän ihmetyttää se miten Bojan voi näyttää 70v. papalta. Dannykin on nuorekkaampi.
Ei ole, älä unta nää.Aah, oisko pientä toivoa a) päästä Israelista eroon viisuissa tai b) saada tällä kiukuttelulla muut maat taktikoimaan viisut Suomeen?![]()
Niinpä! Ja ennenkaikkea se herttainen mies, joka hän silloin oli?
En oo sen ikäinen, et kaihi vielä vaivaisi toisin kuin sä. Bojan on vanhentunut ja rupsahtanut tosi paljon kolmessa vuodessa ja se on vain fakta.Ei tarvii enää ihmetellä. Syy on sun silmissäsi, niissä on köhnärupikaihi.
Ihan normi pelleshippaajien kamaa, älä ota sitä vakavasti.Olen B fani ja aivan hirveä ”teos”.
No eihän ole, J noista kahdesta enemmän elähtäneeltä näyttää.En oo sen ikäinen, et kaihi vielä vaivaisi toisin kuin sä. Bojan on vanhentunut ja rupsahtanut tosi paljon kolmessa vuodessa ja se on vain fakta.