V
vierailija
Vieras
EttäNo ei ainakaan keskenänsä että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
EttäNo ei ainakaan keskenänsä että.
Kateellinen K-fani.Mihin luulit tulleesiTäällä puhutaan kakasta ja pieruista ja yks kertoo verikokeistaan ja sohvaostoksistaan.
Jotta, koska, kun, jos, vaikka, kuinEttä
Varmaan vituttaa Mikkeä, kun ei päässy mukaan.
Mikkeäkin haukotuttaa kun joutui jäämään Vantaalle elään perus perheenisän elämää.
Silläjän oli duunia. Tavisten, kuten Miken täytyy ansaita elantonsa työllä, ei möhömahan mahanrummutuksellaVarmaan vituttaa Mikkeä, kun ei päässy mukaan.
Onko keltainen apsku mukana?Mutta juu jossain luki et viisumiongelmien takia vaan noin vähä porukkaa mukana.
Pakko olla duunia ku ei päässy mukaan.Silläjän oli duunia. Tavisten, kuten Miken täytyy ansaita elantonsa työllä, ei möhömahan mahanrummutuksella
Täh, luin kahteen kertaan viisuongelmien. Alan huolestuaMutta juu jossain luki et viisumiongelmien takia vaan noin vähä porukkaa mukana.
Jos vaikka saisin sunJotta, koska, kun, jos, vaikka, kuin
Miksi erityisesti vituttais? Hänellä on ollut iso työkeikka ja varmasti rahakkaampi kuin mitä Karimille maksetaan tuosta. Eiköhän ihan ole omastakin aloitteesta jäänyt pois näistä kv-jutuista perheen takia.Varmaan vituttaa Mikkeä, kun ei päässy mukaan.
Ei ole. Vituttaahan sitä. Näkeehän sen sokea Siirikin.Miksi erityisesti vituttais? Hänellä on ollut iso työkeikka ja varmasti rahakkaampi kuin mitä Karimille maksetaan tuosta. Eiköhän ihan ole omastakin aloitteesta jäänyt pois näistä kv-jutuista perheen takia.
Ja mamma on hyväperseinen fitnesspimu, mikäs siinä ollessa.Miksi erityisesti vituttais? Hänellä on ollut iso työkeikka ja varmasti rahakkaampi kuin mitä Karimille maksetaan tuosta. Eiköhän ihan ole omastakin aloitteesta jäänyt pois näistä kv-jutuista perheen takia.
Kuka?Taas idiottitrolli tulee tänne mölisemään typeryyksiään.
Mitä sä täällä teet kyselemässä? Ei ole tiedonantopaikka typerille trolleille tämä.Millä ihme perusteella se K pääs tonne?
Mitä itse täällä teet? Tämä on avoin keskustelupaikka.Mitä sä täällä teet kyselemässä? Ei ole tiedonantopaikka typerille trolleille tämä.
Kuka Sintsu?Sintsu näyttää paljon pidemmältä mitä on
Mikä trolli minä olen.Sinä kaiketi.