V
vierailija
Vieras
Kuka Bojan?Kylläpä Bojan tuntuu enää etäiseltä tuhnaukselta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka Bojan?Kylläpä Bojan tuntuu enää etäiseltä tuhnaukselta
Rakkaus ei katso ruumista.Itsestään huoltapitävät, enempi kuntosalityypit, tietysti.
?Heheh. No tarkoittaisko tuo, että VITUTTAA vai et olis kiva olla siellä, mutta ei voi.
Höpöhöpö nytten.Sinä varmasti vielä vähemmän. Jotain voi päätellä siitä keiden kanssa on aiemmin seukannut ja keiden kanssa on ystävä.
Ei oo onneks mun tehtävä saada hänestä mitään.Tiedän, kylläpä itkettää ku et saa kuntovalmentajasta sellaista nytten.
Nytten matkijan paluu.Höpöhöpö nytten.
Näyttää olevan isot haaveet että.Ei oo onneks mun tehtävä saada hänestä mitään.
Bojan on liikaa istunut kotona, kyllä siinä vatta kasvaa.On sillä vatta kasvanu.
Meillä taitaa olla vähän peliä keskenämme?Idari ei ymmärrä?
Jerestä varmaa puhutaan, torvi.Bojan on liikaa istunut kotona, kyllä siinä vatta kasvaa.
Miten niin? Kyllä minä sentään ymmärsin tonkin kirjoituksen että eli enemmän kuin minua haukkuneet siis.Meillä taitaa olla vähän peliä keskenämme?![]()
Niin peräkin levähtänyt kuin jokisen eväät. Sivusuuntaan tosin, liikaa istumista.Bojan on liikaa istunut kotona, kyllä siinä vatta kasvaa.
Jep. Vähän säälittää.Näyttää olevan isot haaveet että.
Etsin tollasta komeaa ja sanavalmista miestä niinkuin sinä PenttiMiten niin? Kyllä minä sentään ymmärsin tonkin kirjoituksen että eli enemmän kuin minua haukkuneet siis.
Jere istuu lentokoneessa ja viilettää ympäri Amerikkaa.Jerestä varmaa puhutaan, torvi.
Pentti laihdutti just kilon. Kohta on komeus kaukana.Etsin tollasta komeaa ja sanavalmista miestä niinkuin sinä Pentti
Niin on Käärijällä.On sillä vatta kasvanu.
En ole mies, vajaa.Etsin tollasta komeaa ja sanavalmista miestä niinkuin sinä Pentti
Kai sitä jos ura on nykyään podcastaajana.Niin peräkin levähtänyt kuin jokisen eväät. Sivusuuntaan tosin, liikaa istumista.