K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mitä hvettiä?! 😆 Olenhan Suuri Oraakkeli, mutta tää nyt on jo liikaa

🤣 kannattaa varoa mitä päästää suustaan.

Täähän on ollut tiedossa jo yli vuoden ajan mm. Iltasanomissa on ollut juttua et sarjasta tehdään uusinta versio.

Nyt oon sit yhtäkkiä laihtunut kilon neljänviiden viikon jälkeen, kun en ole edes yrittänyt mitään. Ehkä kiertänyt tyyliin joissain kaupoissa enemmän, josta voi tulla askeleita. Oon vaan huomannut et oudosti nyt enemmän nälkä ruokien välillä.

Yks kaupan setä myyjä (ei edes vanha) lähi Prisma rupee oleen vähän ärsyttävä tai silleen jotenkin kummallisen tuttavallinen, yks kerta ku kävin myöhään illalla niin uteli jotain työpaikasta, että tuutko töistä, kun käyt usein tähän aikaan (olin että ei, mökiltä tulen, osa-aika ja päivätyö on) ja sit tässä hiljattain ku kävin joskus päivällä kommentoi, että sinähän oot aikaisin tänään liikkeellä (minä vaan et tämä vaihtelee, palautin huonekaluhuopia silloin ku niitä löytyikin kotona) ja nyt eilen sitten jostain lämpimästä säästä ja lässyn lässyn, sit vielä sanoi lopuksi jotain minun vaatteista, että huomasin sun uudet vaatteet, että mitä?!

Yhteistyössä