K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis ei helvetti. Nyt noi parasosiaaliset muummofanit lähti Amerikkaan katsomaan Käärijää. Jättäisivät Käärijän rauhaan. 😮‍💨
Sun varmaan käy kateeksi, kun et itse pääse matkaan. Mitä vatun väliä sillä on et siellä on kourallinen suomalaisia keikkaa katsomassa ja varmaan muutenkin lomaa viettämässä. Toi on ainutlaatuinen keikkapaikka ja samalla näkee monta artistia. Olisin minäkin mennyt, jos olis rahaa ja tilaisuus.

Sun varmaan käy kateeksi, kun et itse pääse matkaan. Mitä vatun väliä sillä on et siellä on kourallinen suomalaisia keikkaa katsomassa ja varmaan muutenkin lomaa viettämässä. Toi on ainutlaatuinen keikkapaikka ja samalla näkee monta artistia. Olisin minäkin mennyt, jos olis rahaa ja tilaisuus.
En ole kateellinen. En lähtisi Amerikaan edes maksusta. Ihan kamala maa nykyisin.

Toivottavasti päästävät edes paikalliset eturiviin. Amerikkalaisille faneille tämä voi olla ainut kerta nähdä Käärijä.

Sä olisit oikeasti lähtenyt Amerikkaan Käärijän perässä. Jos haluaa tuhlata rahansa niin mikäs siinä. 🤣

Yhteistyössä