V
vierailija
Vieras
Vihaseuraamista, siis.Mä haluun kans löytää! Tän paikan tossarit alkaa olla jo niin kulahtaneita, ettei enää jaksa huvittaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vihaseuraamista, siis.Mä haluun kans löytää! Tän paikan tossarit alkaa olla jo niin kulahtaneita, ettei enää jaksa huvittaa.
Tuskinpa ikinä tapaavat niin että.BoConnorkin taitaa olla mahdollisempi vaihtoehto kuin BoJere.
Sairasta on.Aivan kamalaa! Tumppukäyttäjä joka shippaa useita pareja!![]()
Shippaus on jälkeenjääneiden hommaa.Sairasta on.
No vaikka se, että se BoConnor juttu oli aprillipilaaSelitätkö, mitä hauskaa tuossa on?
Jos komedian seuraamista sellaiseksi haluaa kutsua.Vihaseuraamista, siis.
Niinpä. Yhteen sydämeen ei kerralla mahdu montaa aitoa kemiaa.Niin, näitä pelleshippaajia juu.
Eri mieltä.Todellakin olette pellejä.
Oikeasti? Eli paljastui, että on pohjimmiltaan bojanisti, aivan kuin kaikki muutkin Bojere-shippaajat. Nyt on sitten löytänyt Bojanille mielenkiintoisempia matcheja.Hän shippaa myös Boconnoria. Tumpussa pari viikkoa sitten hän ylisti parituntista tekelettä näiden shippaamisesta. Linkkikin löytyy. Olin että what!!!!???! Mistäs nyt tuulee. Hän on ollut yksi uskollisimmista ja parhaista Bojere-shippaajista tuottamaan pojista materiaalia.
Eikä oo mikään iso pää ja 182 cm on pitkä.Tolla Hudsonilla on näköjään todella iso pää suhteessa vartaloon. Onko ees 175 cm pitlä.
Löytyy. Alapa pestä kasvot koateusemulsiolla. Kuivalle iholle hierot runsaasti voidetta ja sittdn emulgoit pikku vesimäärällä ja pyyhit kasvopaperilla Rasvapuhdistys liottaa rasvat pois nenästä ja lopettaa huokosten yliaktiivisuuden. Lopuksi huuhtaisu vedellä ja ehkä kasvovettä. Mä käytän emulgointipuhdistukseen apteekin Ceralan +:saa, eipä oo enää täpliä nenässä näkyny.Vanhemmiten alkanut tulla mustapäitä. Pesen kasvot joka päivä vedellä ja saippualla. Kokeilin tyttören tuomaa mustaa naamiota, mutta ei lähtenyt mustapäät. Pitääkö tässä varata aika kosmetoloogille ensimmäisen kerran elämässäni vai löytyykö joku kotikonsti.
Ja tänään otin ite ton Hbo max premium vasta, eka jakso katottuna nytten, minä kyllä tykkään ihan.Eikä oo mikään iso pää ja 182 cm on pitkä.
Pään muodot ja koot on mielenkiintoinen puheenaihe. Kertooko ne jotain ihmisestä. Esim B:llä on munan muotoinen pää.Tolla Hudsonilla on näköjään todella iso pää suhteessa vartaloon. Onko ees 175 cm pitlä.
Eihän ole?Pään muodot ja koot on mielenkiintoinen puheenaihe. Kertooko ne jotain ihmisestä. Esim B:llä on munan muotoinen pää.
Mitä ihmeen aineita, aina olen rexonan palasaippualla pessyt ja nipsua käytän.Löytyy. Alapa pestä kasvot koateusemulsiolla. Kuivalle iholle hierot runsaasti voidetta ja sittdn emulgoit pikku vesimäärällä ja pyyhit kasvopaperilla Rasvapuhdistys liottaa rasvat pois nenästä ja lopettaa huokosten yliaktiivisuuden. Lopuksi huuhtaisu vedellä ja ehkä kasvovettä. Mä käytän emulgointipuhdistukseen apteekin Ceralan +:saa, eipä oo enää täpliä nenässä näkyny.
Onhan noita Kärtsää fanittavia/kuumistelevia bojeristejä tumpussa vaikka kuinka.Oikeasti? Eli paljastui, että on pohjimmiltaan bojanisti, aivan kuin kaikki muutkin Bojere-shippaajat. Nyt on sitten löytänyt Bojanille mielenkiintoisempia matcheja.
Kukaan Jereä aidosti kuumisteleva ei parittaisi Jereä Bojanille.
Eihän ole?
Heh, minulla tuli eilen Tyyris Tyllerö mieleen.Pään muodot ja koot on mielenkiintoinen puheenaihe. Kertooko ne jotain ihmisestä. Esim B:llä on munan muotoinen pää.
Idari K-fani kun olet.Heh, minulla tuli eilen Tyyris Tyllerö mieleen.
No onhan, suhteessa hartioihinEikä oo mikään iso pää ja 182 cm on pitkä.
Tulisydämen TumppuOnko jollain linkkiä siihen fanien koostamaan parituntiseen Bojere-elokuvaan? Taisi olla piilotettuna You tubessa?
Pään pituus 40 cmEikä oo mikään iso pää ja 182 cm on pitkä.