V
vierailija
Vieras
Aidosti? Ihan kuin ei vois shipata useampaa paria, kyl hän on bojeristi edelleen myös.Onks tää tulisydän nolosti lähtenyt shippaamaan HR:ää? Ei sitten ollutkaan aidosti bojereshippaaja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aidosti? Ihan kuin ei vois shipata useampaa paria, kyl hän on bojeristi edelleen myös.Onks tää tulisydän nolosti lähtenyt shippaamaan HR:ää? Ei sitten ollutkaan aidosti bojereshippaaja.
Niin, näitä pelleshippaajia juu.Aidosti? Ihan kuin ei vois shipata useampaa paria, kyl hän on bojeristi edelleen myös.
Tossarit niitä pelleshippaajia on.Niin, näitä pelleshippaajia juu.
Emmehän ole.Tossarit niitä pelleshippaajia on.
Todellakin olette pellejä.Emmehän ole.
Ja aika yksinkertaisia tapauksia.Tossarit niitä pelleshippaajia on.
Itse olet.Ja aika yksinkertaisia tapauksia.
Voi kuule, teitä tossareita on myös HR fandom täynnä. Osa raivoaa monta päivää putkeen, eikä suostu hyväksymään sitä, että molemmilla näyttelijöillä on kumppanit.Emmehän ole.
Hän shippaa myös Boconnoria. Tumpussa pari viikkoa sitten hän ylisti parituntista tekelettä näiden shippaamisesta. Linkkikin löytyy. Olin että what!!!!???! Mistäs nyt tuulee. Hän on ollut yksi uskollisimmista ja parhaista Bojere-shippaajista tuottamaan pojista materiaalia.Onks tää tulisydän nolosti lähtenyt shippaamaan HR:ää? Ei sitten ollutkaan aidosti bojereshippaaja.
Aika pelle pitää ihmisen olla, jos kuvittelee B:n ja K:n rakastavan toisiaan muuta kuin kaverina.Emmehän ole.
Mistä näitä HR-tossareita löytäisi? Voisi seurata viihteenä aina silloin tällöin.Voi kuule, teitä tossareita on myös HR fandom täynnä. Osa raivoaa monta päivää putkeen, eikä suostu hyväksymään sitä, että molemmilla näyttelijöillä on kumppanit.
Hän shippaa myös Boconnoria. Tumpussa pari viikkoa sitten hän ylisti parituntista tekelettä näiden shippaamisesta. Linkkikin löytyy. Olin että what!!!!???! Mistäs nyt tuulee. Hän on ollut yksi uskollisimmista ja parhaista Bojere-shippaajista tuottamaan pojista materiaalia.
Mä haluun kans löytää! Tän paikan tossarit alkaa olla jo niin kulahtaneita, ettei enää jaksa huvittaa.Mistä näitä HR-tossareita löytäisi? Voisi seurata viihteenä aina silloin tällöin.
Bojan ja Connor?Hän shippaa myös Boconnoria. Tumpussa pari viikkoa sitten hän ylisti parituntista tekelettä näiden shippaamisesta. Linkkikin löytyy. Olin että what!!!!???! Mistäs nyt tuulee. Hän on ollut yksi uskollisimmista ja parhaista Bojere-shippaajista tuottamaan pojista materiaalia.
Jaa, mutta tällä pellelinjalla niinku jo sanoin, ja pitkään jo shipannu muitakin parituksia mitä oon ite katsellut että.Hän shippaa myös Boconnoria. Tumpussa pari viikkoa sitten hän ylisti parituntista tekelettä näiden shippaamisesta. Linkkikin löytyy. Olin että what!!!!???! Mistäs nyt tuulee. Hän on ollut yksi uskollisimmista ja parhaista Bojere-shippaajista tuottamaan pojista materiaalia.
Mä haluun kans löytää! Tän paikan tossarit alkaa olla jo niin kulahtaneita, ettei enää jaksa huvittaa.
BoConnorkin taitaa olla mahdollisempi vaihtoehto kuin BoJere.Jaa, mutta tällä pellelinjalla niinku jo sanoin, ja pitkään jo shipannu muitakin parituksia mitä oon ite katsellut että.
Aivan kamalaa! Tumppukäyttäjä joka shippaa useita pareja!Jaa, mutta tällä pellelinjalla niinku jo sanoin, ja pitkään jo shipannu muitakin parituksia mitä oon ite katsellut että.
Olen mieluummin pelle kuin psykopaatti valehtelija. Sitä paitsi menen Karnevaaleihin katsomaan rakkaudellista TML-esitystäAika pelle pitää ihmisen olla, jos kuvittelee B:n ja K:n rakastavan toisiaan muuta kuin kaverina.
Eihän se biisi välttämättä edes valmistu karnevaaleille.Olen mieluummin pelle kuin psykopaatti valehtelija. Sitä paitsi menen Karnevaaleihin katsomaan rakkaudellista TML-esitystä![]()
No tumpussahan ne shippaa yleensäkin ristiin rastiin vähän kaikkia.Jaa, mutta tällä pellelinjalla niinku jo sanoin, ja pitkään jo shipannu muitakin parituksia mitä oon ite katsellut että.