V
vierailija
Vieras
Mieluummin istut työmiesten pieruissa?No minä en kyllä aio, ei oo ikinä haissut kuin mökille aikanaan ostettu kulmasohva, mutta vain alkuun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mieluummin istut työmiesten pieruissa?No minä en kyllä aio, ei oo ikinä haissut kuin mökille aikanaan ostettu kulmasohva, mutta vain alkuun.
Ei niissä mitään tollaista ole, ja veikkaa et 90% ihmisistä ei niitä uutena pese, tuulettaa voi. En minä ainakaan halua pilata sohvaa.Mieluummin istut työmiesten pieruissa?
*veikkaanEi niissä mitään tollaista ole, ja veikkaa et 90% ihmisistä ei niitä uutena pese, tuulettaa voi. En minä ainakaan halua pilata sohvaa.
No mitäs sitä haisulifanilta muuta odottaisikaan.Mieluummin istut työmiesten pieruissa?
Eihän Slo niin sanonut eikä hän edes ole kroatian natiivi puhuja.Vaikka niin hänestä puhui, Lady Slonkin mukaan, S oli vaan ystävä ja kollega kuten Bojan on sanonutkin.
Voi ei, menitkö sinnekin poistelemaan herkkänahkainen.No poistettiinhan se vastauskin erikseen sitten, pöljä. Ei ne muutoin lähde. K-fanit herkkiksinä kuten aina.
KoeistujaTotta kai, aina tekstiilipesurilla pesu ennen käyttöönottoa. Tehtaat on likaisia paikkoja ja koeistujilla voi olla haiseva pylly.
www.instagram.com
Ja ihan googlekin kertoo et ei pidä pestä, vois jopa vahingoittaa kankaan pinnan.*veikkaan
Kiusaaja.No mitäs sitä haisulifanilta muuta odottaisikaan.
Sanoi kyllä, jos se oli Puutarhassa niin varmaan vieläkin tallella ne viestit.Eihän Slo niin sanonut eikä hän edes ole kroatian natiivi puhuja.
Niin on eikä siellä niin lue.Sanoi kyllä, jos se oli Puutarhassa niin varmaan vieläkin tallella ne viestit.
Hikisillä perseillä istuvat, aina pitää uusi sohva käyttää pesulassa ensin.Koeistuja
En se poistelija ollut minä, kunnen kerenny lukeakaan.Voi ei, menitkö sinnekin poistelemaan herkkänahkainen.
Tätä en muistanutkaan et Bojan puhui omasta tyttöystävään siellä. Muistan vain et BL mainitsi hänet.No heh heh, ihan omasta tyttöystävästään puhui.
Ei pöljä, vaan BL puhui omastaan tietysti. Bojan sille mitään ole kertonut.Tätä en muistanutkaan et Bojan puhui omasta tyttöystävään siellä. Muistan vain et BL mainitsi hänet.