V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hilarius Hiirikö se siinä![]()
On on, etkö osaa itse etsiä mitään tietoa asioista? Finn Lectura on kustantaja.Niin, onko joku kustantaja lukenut sen, hyväksynyt sen ja ollut sitä mieltä, et se on julkaisun arvoinen?
Oot kyllä hienosti kartalla taasNo se kertoo kaiken. Ei kukaan kustantaja halua julkaista kirjaa, jos se ei ole vastuullisesti ja uskottavasti kirjoitettu.
Onko Pena vaihtanut aidonPenttikö siellä haaveilee.![]()
Jos se teos olis merkittävä, niin kyllä joku kustantaja olis ottanut sen painoon. Onko siinä kirjassa haastateltu yhtäkään asiantuntijaa?
Eli ei mitään pimeää sitten. Aika moni muukin on shipannut heitä.Tuossa MH:ssa ei ole muuta pimeää kuin se, että shippaa / on shippannut Bojania ja Jereä. Muutoin täysin uskottava.
Hakuteos tyyppisiä ne niin ei ole tapana tarvita kenenkään haastatteluja sellaisiin.
Juuri näin. Ällistyin kun aikoinaan luin sitä teosta, että eikö tällä tyypillä todellakaan ole lääkärin opintoja takanaan? Tietääköhän moni lääkisläinenkäön niin pikkutarkasti kaikkea, mitä hän on ottanut selville?Maria Nordinilla on vähän eri teoreemat, itse kehitellyt. MH kokoaa jo olemassaolevia tietoja.
Samaa mieltä, että Marian teoriat ovat hienoja. Ei lääkisläiset pysty tuollaiseen.Juuri näin. Ällistyin kun aikoinaan luin sitä teosta, että eikö tällä tyypillä todellakaan ole lääkärin opintoja takanaan? Tietääköhän moni lääkisläinenkäön niin pikkutarkasti kaikkea, mitä hän on ottanut selville?
Tietenkin lääkärien opintoihin kuuluu niin paljon, että eivät voi millään keskittyä tuolla tarkkuudella esim. harvinaissairauksiin, mutta silti…![]()
Ei ole mitään tuollaista hahmoa muutakuin sen keksineen pippapäisen K-fanin päässä.Onko Pena vaihtanut aidon![]()
Niin. Sanon sen vielä, että tämä on saatana keskustelupalsta. Ei kukaan kirjoita tänne pitkästi ja tyhjentävästi nopeita vastauksia tehdessään.Voitasko lopettaa vääntö tähän. Tuo lääketieteen alan todellakin on merkitsevä. . T Hessi Pälvetti
Apua mitä hörhöjä tänne on tullutJuuri näin. Ällistyin kun aikoinaan luin sitä teosta, että eikö tällä tyypillä todellakaan ole lääkärin opintoja takanaan? Tietääköhän moni lääkisläinenkäön niin pikkutarkasti kaikkea, mitä hän on ottanut selville?
Tietenkin lääkärien opintoihin kuuluu niin paljon, että eivät voi millään keskittyä tuolla tarkkuudella esim. harvinaissairauksiin, mutta silti…![]()
Niin siis niinpä. Hyvä huomio toi. En ollut tullut ajatelleeksi, että tuohan se yhteys on.Ei piilovihaa mutta hänen koko elämänsä pyörii sairauden ja trauman ympärillä ja hän näkee sitä kaikkialla. Sillä on myös hyvä uskotella itselleen miksi K ja B eivät toimi hänen haluamallaan tavalla.
Ei ole mitään hörhöä tuossa. Ennemmin se on hörhöä kommentoida mitään kun et ole edes nähnyt noita kirjoja, joista puhutaan.Apua mitä hörhöjä tänne on tullut![]()
Taitaa olla neiti itse.Apua mitä hörhöjä tänne on tullut![]()
Kaunis Bojan! ☺![]()
Juu jännästi täällä on nyt joku, joka on lukenut kaikki kirjat ja suuri faniTaitaa olla neiti itse.
Ei Marian vaan…Samaa mieltä, että Marian teoriat ovat hienoja. Ei lääkisläiset pysty tuollaiseen.
Tää on hauskaa seurattavaa, miten jankkaa samaa asiaa, kunnon hörhö.Juu jännästi täällä on nyt joku, joka on lukenut kaikki kirjat ja suuri fani![]()
Kyllä mä tiesin, että Joksu-fanit on outoja, mutta en uskonut että näin sekasinTää on hauskaa seurattavaa, miten jankkaa samaa asiaa, kunnon hörhö.
Ei ole mitään hörhöä siinä lääketieteen alan kirjassaan, taukki. Kirja-arvostelussakin suositeltiin sitä terveydenalan ammattilaisille ja ihan syystä, ei minään pilipaliteoksena.Tää on hauskaa seurattavaa, miten jankkaa samaa asiaa, kunnon hörhö.
Säälittää kun yrität lukematta dissata asioita, joista itselläsi ei ole aavistustakaan.Kyllä mä tiesin, että Joksu-fanit on outoja, mutta en uskonut että näin sekasin![]()