K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vai sinusta? Ku vainoot jotain ulkomailla asuvaa sairasta ihmistä.
Hän taitaa vainota itse muita, kommentoi aggressiivisesti ja tuputtaa omia outoja ajatuksiaan kaikille sekä hakee riitaa koko ajan. Ehkä silti tämän keskustelun voisi täälläkin lopettaa, koska ainakaan minua ei kyseinen hlö kiinnosta pennin vertaa. Mädäntyköön omissa liemissään. Turha antaa huomiota hänen touhuilleen tämän enempää.

Hän taitaa vainota itse muita, kommentoi aggressiivisesti ja tuputtaa omia outoja ajatuksiaan kaikille sekä hakee riitaa koko ajan. Ehkä silti tämän keskustelun voisi täälläkin lopettaa, koska ainakaan minua ei kyseinen hlö kiinnosta pennin vertaa. Mädäntyköön omissa liemissään. Turha antaa huomiota hänen touhuilleen tämän enempää.
Minusta on hyvä, että näitä asioita tulee ilmi. Ei kaikkea voi lakaista maton alle.

Mietin vain, että tosissaankohan tulee enää lipputaistoa tuosta?
Ja tämä kaiketi vahvistaa sitä ajatusta, että Jokereilla on Areenalla joku tosi lyhyt setti. Sinänsä harmi se.
Nyt myös monien täytyy hankkia majoitus Helsingistä ja sekin tuo lisäkuluja. Mietin vain, että osa myös käyttää rahaa mennäkseen Sloveniaan.
Se alkaa itselle näyttää koko ajan vain tarpeettomalta tikiltä pelata.
Tulisikohan K Tavastialle revansoimaan ja esittämään TML:n nyt sanoissa pysyen?
Tuskin tulee enää. Taitaa olla vielä sunnuntai.

Kyl mäkin uskon että myy loppuun, ei varmaan ihan sitä tahtia kuin viimeksi. Mua niin harmittaa kun olen juuri tuolloin reissussa, olin aatellut, että josko tulisivat kesällä kuitenkin vielä jonkun keikan heittämään, mutta eivät varmasti tuon jälkeen sitten enää tule..
No se on voi voi, ite en oo varannut vielä mitään matkoja, vaikka touko-kesäkuussa varmaan useammankin teen nytten ku on rahaa.

👍 Näitä sekopäitä löytyy kaikista fandomeista.

Yhteistyössä