K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hohhoijaa, kekään ei kirjasta omaava ei pysty luetteleen noita sen tietoja että. Maaliskuussa sen tosiaan sain, kerroin kyllä käynnistäni Helsingissä silloin. Tarjottavia en sentään luetellut. Siihenkin pystyn.
Ne kirjatkin vaihtelevat, mut yleensä ne on sijoitusoppaita tms. Itse sain paikan päällä myös sijoitusneuvontaa ja vinkkejä. Sain lukea paikan päällä muiden lottomiljonäärien kertomuksia ja kerroin myös hiukan omia mietteitäni siihen. Syötäväksi valitsin suolaisen piiraspalan, oli muistaakseni kinkkua. Hyvin arkiset tarjottavat kuoharia lukuunottamatta.

Niin, ne tarjoilut vaihtelee. Shamppanjaa, kahvia tai teetä on aina tarjolla, mut suolainen ja makea vaihtelee. Tekoälyltä saat tarkan kuvauksen mm. kabinetin ulkonäöstä.
Olkoon miten on, en minä käyttele tekoälyä mitä nyt googlevastauksiin tulee, omasta puhelimesta löytyy toki kuvat paikanpäältä itsestä ja tarjoiluista, mutta eiköhän tää riitä tästä aiheesta.

Ne kirjatkin vaihtelevat, mut yleensä ne on sijoitusoppaita tms. Itse sain paikan päällä myös sijoitusneuvontaa ja vinkkejä. Sain lukea paikan päällä muiden lottomiljonäärien kertomuksia ja kerroin myös hiukan omia mietteitäni siihen. Syötäväksi valitsin suolaisen piiraspalan, oli muistaakseni kinkkua. Hyvin arkiset tarjottavat kuoharia lukuunottamatta.
Juu, tietysti luin sitä voittajien kirjaa ja itse täytin sen oman aukeamani siihen.

Yhteistyössä