V
vierailija
Vieras
Veikkauksen sivuilla kerrotaan, että 500 000 € on pienin summa, joka oikeuttaa kutsuun, mutta pääasiassa kutsutut on miljoonan tai sen yli voittaneille.Alle 500 000 eur voitolla pääsin itse.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Veikkauksen sivuilla kerrotaan, että 500 000 € on pienin summa, joka oikeuttaa kutsuun, mutta pääasiassa kutsutut on miljoonan tai sen yli voittaneille.Alle 500 000 eur voitolla pääsin itse.
Kuka vaan voi sepustaa olleensa reissussa Paavin housuissa.Kylläpä vain pääsi, kun päävoitosta oli kuitenkin kyse, minulle sinänsä sama uskooko joku anonyymi vaiko ei, Helsingin reissuni sepostin kyllä täällä.
Ei minun tartte vetää mitään roolia, omana itsenäni olen, en ees ymmärrä ideaa niillä ketkä täällä viitsii sellaista tehdä. Mutta voidaan minun puolesta hyvin lopettaa tästä aiheesta puhuminen, ei ole pääasia tässä ketjussa.Miten jaksat vetää kyseistä roolia? Olet saanut muilta huomiota ja nyt olen koukussa tähän huomioon, etkä osaa enää lopettaa.
Toivottavasti käytät sen voittosi mielenterveyspalveluihin.Ei minun tartte vetää mitään roolia, omana itsenäni olen, en ees ymmärrä ideaa niillä ketkä täällä viitsii sellaista tehdä. Mutta voidaan minun puolesta hyvin lopettaa tästä aiheesta puhuminen, ei ole pääasia tässä ketjussa.
No sitä en ole tutkinut, mutta tälläinen kutsu meillekin voittajille kumminkin tuli (pakko ei ois toki ollut mennä ja sai ottaa lähipiiriäkin halutessaan mukaan)Veikkauksen sivuilla kerrotaan, että 500 000 € on pienin summa, joka oikeuttaa kutsuun, mutta pääasiassa kutsutut on miljoonan tai sen yli voittaneille.
Ei minun tartte vetää mitään roolia, omana itsenäni olen, en ees ymmärrä ideaa niillä ketkä täällä viitsii sellaista tehdä. Mutta voidaan minun puolesta hyvin lopettaa tästä aiheesta puhuminen, ei ole pääasia tässä ketjussa.
No sitä en ole tutkinut, mutta tälläinen kutsu meillekin voittajille kumminkin tuli (pakko ei ois toki ollut mennä ja sai ottaa lähipiiriäkin halutessaan mukaan)
Miks käyttäisin, kun ei ole sellaista vaivaa.Toivottavasti käytät sen voittosi mielenterveyspalveluihin.
Tuliko kutsu nimellä Pentti Pöljä?No sitä en ole tutkinut, mutta tälläinen kutsu meillekin voittajille kumminkin tuli (pakko ei ois toki ollut mennä ja sai ottaa lähipiiriäkin halutessaan mukaan)
No minä en sepustele kuin oikeasti tekemiäni asioita tai mietelmiä.Kuka vaan voi sepustaa olleensa reissussa Paavin housuissa.
En ole mies, ihan puhelin onnittelusoitossa Ilkka Nisula esitti kutsun. Ja ajankohta sumplittiin sitten eriksensä (yks päivä ei niille sopinut livelähetyksen takia mitä olin ite aatellut ensin)Tuliko kutsu nimellä Pentti Pöljä?
Hei minut valittiin juuri avaruuslennolle mukaan! Lähden viikon päästä valmistautumaan. Iso projekti, mutta olen niin haaveillut tästä.
Tuhannesti onneaHei minut valittiin juuri avaruuslennolle mukaan! Lähden viikon päästä valmistautumaan. Iso projekti, mutta olen niin haaveillut tästä.
Käytän aina peitevoidetta. Levitin peitevoidetta myös peppureiälleni. Ruskean värisestä reiästä tuli vaalea!!!Hei minut valittiin juuri avaruuslennolle mukaan! Lähden viikon päästä valmistautumaan. Iso projekti, mutta olen niin haaveillut tästä.
Tuli, mistä tiesit?Tuliko kutsu nimellä Pentti Pöljä?